Jump to content

Halo Wars


Halo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Helvetes jävla kukskit. FAN!

Har inget 360 så jag kan inte få detta. :'(

Är också en Halo-fanatiker och hade lätt handlat detta om det funnits till PC.

HELVETE!

Glömde jag skriva HELVETE?

Fast enligt länken jag postade i första posten så ska det även komma till PC.

Halo fanatiker utan 360? ^_^ iofs är jag också utan 360 för tillfället men det är på ingång ;P.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast enligt länken jag postade i första posten så ska det även komma till PC.

Halo fanatiker utan 360? ^_^ iofs är jag också utan 360 för tillfället men det är på ingång ;P.

Är det bara nåt jag fått för mig eller ska Halo 2 komma till PC? Inte för att det kommer bli lika go känsla men det blir ju lättare att lira online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailern är inte i real-time, alltså det där är bara en data-animerad film. Att vi fick det istället för en ny trailer på Halo 3 var ju...skit ;P

Gillar inte alls att dom ska börja göra massa annat utanför FPS-Halo-delen. Serietidningar, böcker, filmer och ytterligare ett hemligt Halo-spel och nu ett RTS-spel. Känns bara som en mjölkning.

Och håller med Sikorka, Halo Wars ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halo var från början menat att vara ett RTS men de ändrade det till ett FPS, så de kanske vill gå tillbaka till deras rötter och verkligen göra det spelet de alltid drömt om. Dessutom utspelar sig Halo Wars innan 1:an.

Men det är ju inte ens Bungie som gör spelet, så de får inte göra sitt drömspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailern är inte i real-time, alltså det där är bara en data-animerad film. Att vi fick det istället för en ny trailer på Halo 3 var ju...skit :)

Gillar inte alls att dom ska börja göra massa annat utanför FPS-Halo-delen. Serietidningar, böcker, filmer och ytterligare ett hemligt Halo-spel och nu ett RTS-spel. Känns bara som en mjölkning.

Och håller med Sikorka, Halo Wars :)

Alla xbox 360 filmer visas i realtime. Tillskillnad från ps3 som visar en falsk Killzone 2 trailer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK. Så några andra går tillbaka till deras rötter. :)

Det är skaparna av Age of Empires som ska göra "Halo Krig" Håller med om att namnet är lite trist men jag längtar till spelet ändå, som jag alltid gör när det ska komma nytt Halo stuff. Sålänge detta spel kommer hålla Halo-klass så kommer jag vara grymt nöjd med att det kommer ett nytt Halospel. Trailern som är det första från spelet i princip tycker jag är helcool, vet att det inre är In-game men hellre en bra film än en dålig. Stentufft :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...