Jump to content

Konventerings Guide


emma
 Share

Recommended Posts

Hej Undrar bara om någon här vat vart man kan hitta en bra Konventeringsguide för bilar från GTA 3 å GTA VC till GTA SA formatet.

Om ni vet någon bar sida med en bra guide kan ni väll länka den va?

eller vet ni hur man gör å vill förklara så får ni gärna göra det med.

Tack för hjälpen

Emma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt med tjejer som är intersserade utav modding, du verkar taggad va? sett dig både på ascendence.net och modarkivet och nu här^^

och svaret på din fråga: Det finns ingen guide till hur man gör det på eng. eller svenska men det finns en på tyska på gta-action vad jag vet (har inte kollat men jag har hört att det ska finnas en där)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Härligt med tjejer som är intersserade utav modding, du verkar taggad va? sett dig både på ascendence.net och modarkivet och nu här^^

och svaret på din fråga: Det finns ingen guide till hur man gör det på eng. eller svenska men det finns en på tyska på gta-action vad jag vet (har inte kollat men jag har hört att det ska finnas en där)

Tack för hjälpen:D

Då skall jag kolla där då;) Sen får man bara skaffa en bra tyska kurs med hihi:P

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tysk-tolk? Oh, ja.

Haha oki men behövs ingen tysktolk sidan shjälv finns ju både på tyska å engelska såg jag nu:P

Här e länken till den engelska Konventeringsguiden:P

http://translate.google.com/translate?hl=e...tion.com/forum/

Nu dkall man bara finna programmen man behöver:P

Tack Audipower för tipset om att en guide finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...