Jump to content

KotOR 3?


Eudoros
 Share

Recommended Posts

Ryste när jag läste om kotor 3 faktist. Ha förhoppningar? Ja.

Jo.. Rykten har ju börjat komma. Men jul tror jag knappast.

Faktist detta spelet jag skaffar ny dator till sen... Eller största anledningen...

Hoppas dom låter det ta sin tid nu bara.

Fixar sånt som var lite sämre i sina föregångare. (Kläder någon?)

Och dom fixar så man kan vara så ond som bara den. Manipulera, slakta oskyldiga, använda kraften till sina egna motiv. Gör lite mera unika vapen, items som faktist ser bra ut på en mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ryste när jag läste om kotor 3 faktist. Ha förhoppningar? Ja.

Jo.. Rykten har ju börjat komma. Men jul tror jag knappast.

Faktist detta spelet jag skaffar ny dator till sen... Eller största anledningen...

Hoppas dom låter det ta sin tid nu bara.

Fixar sånt som var lite sämre i sina föregångare. (Kläder någon?)

Och dom fixar så man kan vara så ond som bara den. Manipulera, slakta oskyldiga, använda kraften till sina egna motiv. Gör lite mera unika vapen, items som faktist ser bra ut på en mm.

Ja, kroppsdelar ska flyga då man svingar sitt lasersvärd i en folkmassa... :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 3 months later...
Vad gjorde han med KotOR2?

Han tvingade dem klippa bort 1/3 av spelet för det var för mörkt och kusligt för barn. Därför är det vissa saker som inte hänger ihop och vissa side-storys och sidequests som aldrig får en avslutning.

Det hela är orsaken att det tog så lång tid att hitta någon som vågade sig på KotOR3 eftersom ingen gillar när någon kommer och tvingar dem att klippa i deras verk.

De som gjorde KotOR2 lovade att ge ut de bortklippta delarna som en gratis mod men det har hitils inte blivit av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
MMORPG? Nejtack.

Jag gillar konversationerna mellan karaktärerna, den djupa storyn i KOTOR och känslan. MMORPG dödar konversationer mellan karaktärer och byter ut det mot 1337-snack, finns oftast noll story i MMORPGs. Känslan sitter, förhoppningsvis. Nej fy och tvi.

Jag sa exakt samma sak, men sen kom jag på att det hjälper inte att vara sur på EA/BioWare/Lucas Arts så istället så satte jag ett stort smil på ansiktet och var glad över att det kommer ett nytt KotOR.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa exakt samma sak, men sen kom jag på att det hjälper inte att vara sur på EA/BioWare/Lucas Arts så istället så satte jag ett stort smil på ansiktet och var glad över att det kommer ett nytt KotOR.

MMORPG Kotor. Klassifieras KNAPPT som ett nytt.

Det är som att säga att WoW är ännu en del av Warcraft. Varav det inte ens tillhör samma genre. Namnet kan vara detsamma, men det luktar ändå bajs om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN KAN DOM DRA ÅT HELVETE OCH AVLIDA HASTIGT ELLER?

Helt sjukt hur besviken jag blir, kommer absolut inte skaffa ett KotOR-MMO. Skulle aldrig ens kunna tänka mig att stödja det då jag är så fruktansvärt, extremt mycket emot det.

Stackare. <_<

Du får väl hjälpa mig igenom KotOR1/2 igen då. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...