Jump to content

Fototävling v.2


Foo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ser ut som att det står något. :rolleyes:"Ivvo?BD5"

Borde det inte vara dags för poll snart? Tror inte det är så många fler som kommer joina.

Det är ju en massa hjärtan, ju!

Jag ska ta mitt foto snart. Och med snart menar jag, om ett par minuter. Hoppas det blir bra.

Och här är det. Jag vet att det inte slår Patriks dyra kamera- foton, men det var ju kul att ta, i alla fall. Jag sprayar med röd färg på gula blommor. :unsure:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju en massa hjärtan, ju!

Jag ska ta mitt foto snart. Och med snart menar jag, om ett par minuter. Hoppas det blir bra.

Och här är det. Jag vet att det inte slår Patriks dyra kamera- foton, men det var ju kul att ta, i alla fall. Jag sprayar med röd färg på gula blommor. :lol:

Altså, det där är mycket tveksamt om det verkligen höt hemma här :ph34r:

Samma gäller med KalleR:s ljuseffekts bild som jag för några dagarsen sade att det hör mer till "ljus-konst", men den är godkänt och det är din med då ingen egentligen håller sig helt till reglerna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Altså, det där är mycket tveksamt om det verkligen höt hemma här :ph34r:

Samma gäller med KalleR:s ljuseffekts bild som jag för några dagarsen sade att det hör mer till "ljus-konst", men den är godkänt och det är din med då ingen egentligen håller sig helt till reglerna :lol:

Måste vi hålla så hårt på reglerna? Något rör sig, det tycker jag räcker. Det blir inte en så kul tävling om den har jättestränga regler, då blir fotografierna mycket stelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att det är svårt att få ett bra foto om det måste röra på sig. Jag försökte slänga upp en kaktus i luften en gång, det gick åt helvete. Och jag hade inget som rörde sig som passade att fotografera. Kul att fotografera en bil, liksom. Och katterna var för lata för att springa runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att det är svårt att få ett bra foto om det måste röra på sig. Jag försökte slänga upp en kaktus i luften en gång, det gick åt helvete. Och jag hade inget som rörde sig som passade att fotografera. Kul att fotografera en bil, liksom. Och katterna var för lata för att springa runt.

Jo, jag har inte sagt att din bild inte var rätt, jag bara förklarade Foo's första tanke på hur fotona skulle bli, men eftersom det blev svårt så har han ju nu ändrat reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att det är svårt att få ett bra foto om det måste röra på sig. Jag försökte slänga upp en kaktus i luften en gång, det gick åt helvete. Och jag hade inget som rörde sig som passade att fotografera. Kul att fotografera en bil, liksom. Och katterna var för lata för att springa runt.

Du har rätt i att det är svårt att få till en sån bild som egentigen var menad att hamna i denna tråd... men det var änna det som var tanken, så att vi får några riktigt grymma bilder här istället för en massa halvtaskiga som egentligen inte rör sig mer än att fotografen har varit ostadig med kameran....

Ja, ni förstår principen :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag har inte sagt att din bild inte var rätt, jag bara förklarade Foo's första tanke på hur fotona skulle bli, men eftersom det blev svårt så har han ju nu ändrat reglerna.

Jag förstod det, det var Foo jag skrev till.

Du har rätt i att det är svårt att få till en sån bild som egentigen var menad att hamna i denna tråd... men det var änna det som var tanken, så att vi får några riktigt grymma bilder här istället för en massa halvtaskiga som egentligen inte rör sig mer än att fotografen har varit ostadig med kameran....

Ja, ni förstår principen :)

Det är väl inte kul om bara de duktiga fotograferna får vara med? Alla ska ha sin chans, det kan bli grymma foton utan motion blur också. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstod det, det var Foo jag skrev till.

Det är väl inte kul om bara de duktiga fotograferna får vara med? Alla ska ha sin chans, det kan bli grymma foton utan motion blur också. :)

Mja men man kan få ett riktigt grymt foto också, utan att vara "duktig fotograf" :P

Se nu till att skicka in bilder, för om ni inte har lämnat in en bild senast 31 Juli är ni inte med och tävlar... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...