Jump to content

Homosexualitet och invandrare


ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Nej

Vote: Ja, det har jag

Här kommer en riktigt ordentlig anledning till mitt svar på den andra frågan:

Jag har egentligen inte något emot invandrare. Invandrare är självklart både iranier, turkar, finnar, danskar, spanjorer, amerikaner osv. Men ett litet hat har växt mot vissa invandrare och jag menar självklart de från mellanöstern.

Jag har bott här i Botkyrka där det är gott om sådana i hela mitt liv och jag är ganska, eller snarare väldigt respekterad runt mina 'kvarter'. MEN, det finns fortfarande dem som är helt i mina ögon idioter, av någon anledning. Och detta beteénde har jag bara sett hos dessa personer som jag nämde.

De ska hålla på och vara kaxiga, till och med dem som är mindre än mig, i vanliga fall är det pojkar i 7-9 år som är det. Om man spelar fotboll ska de förstöra, ta målen eller vara tuffa inför sina polare.

De är jävligt irriterande, kort och gott.

Bevisa motsatsen ska jag göra allt för att ändra min vote, men just nu och så har det alltid vart så är jag emot invandrare med detta ursprung som beter sig på detta sätt.

Men givetvis finns det skit trevliga (särskrivning? tyckte det såg skumt ut med skittrevliga) invandrare!

Alltså, anledning till att jag votade 'Ja, det gör jag' är för att majoriteten av de jag känner eller träffar stör mig! D.v.s. det har ingenting med deras ursprung att göra, det är deras beteénde och då skiter jag i om de är turkar eller islänningar. :lol:

Edit:

Sverige är inget aktiebolag och ingen äger landet mer än någon annan.

I sådana fall tycker jag att du röstade fel. Då skulle man likagärna kunna rösta att man var emot homosexualitet därför att en bög/lebb varit otrevlig. Sen tycker jag inte det är så smart att döma en hel minoritet på några snoraktiga 9-åringar? Invandrare i den åldern känner sig ännu mer hotade än de vuxna, deras beteende är ganska förståeligt, om än fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är i alla fall den synen jag har fått på invandrare, tyvärr. Det beror inte på mig, det beror på dem!

Jag är emot alla invandrare som håller på så, lika mycket jag är emot alla andra som gör samma sak. Men eftersom frågan gällde invandrare och majoriteten av de jag träffar beter sig så, så blir mitt svar 'Ja, det har jag'.

Edit:

Då skulle man likagärna kunna rösta att man var emot homosexualitet därför att en bög/lebb varit otrevlig

Ja, varför inte? Men jag har aldrig träffat en homosexuell person som har vart otrevlig eller något liknande, och jag har absolut inget emot deras beteénde. Det jag menar är att det är inte EN invandrare som är otrevlig, ALLA av dem är det.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är i alla fall den synen jag har fått på invandrare, tyvärr. Det beror inte på mig, det beror på dem!

Jag är emot alla invandrare som håller på så, lika mycket jag är emot alla andra som gör samma sak. Men eftersom frågan gällde invandrare och majoriteten av de jag träffar beter sig så, så blir mitt svar 'Ja, det har jag'.

Edit:

Ja, varför inte? Men jag har aldrig träffat en homosexuell person som har vart otrevlig eller något liknande, och jag har absolut inget emot deras beteénde. Det jag menar är att det är inte EN invandrare som är otrevlig, ALLA av dem är det.

Så korkad. Du har väl träffat massa svenskar som inte är särskilt trevliga också, och inte hatar du dem för det? Att du har någonting emot en liten del av invandrarna beror ju just på att du inte tycker om dem som människor, inte pga deras ursprung, alltså har du inte något emot invandrare..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan nog stämma. Men det är ju inte så jävla konstigt. Dom områdena har det ju varit krig och annat våld i hur många år som helst. Klart som fan att dom är mer aggresiva. Jag skulle nog också vara ganska aggresiv om någon kom och försökte ta mitt land och blablabla... Ni förstår nog vad jag menar..

Vote: Nej

Vote: Nej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så korkad. Du har väl träffat massa svenskar som inte är särskilt trevliga också, och inte hatar du dem för det? Att du har någonting emot en liten del av invandrarna beror ju just på att du inte tycker om dem som människor, inte pga deras ursprung, alltså har du inte något emot invandrare..

Du är också korkad. Om jag säger så här, det bor fler svenskar i Sverige än invandrare, och jag antalet otrevliga människor jag har träffat är fler hos invandrarna. Jag hatar, eller i alla fall ogillar alla som är otrevliga.

Dock är det lustigt att alla 'av alla invandrare som jag har nämt' har samma beteénde. Det är inte att de är allmänt otrevliga. De är inte otrevliga på det sättet. De svenskar jag har träffat håller inte på så som invandrarna gör. Och som sagt, detta är beteénde är EXAKT likadant hos alla (otrevliga) invandrare, det är inte olika, utan samma, och det irriterar mig.

Och sluta upp och kalla mig korkad, du gör mig så jävla förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är också korkad. Om jag säger så här, det bor fler svenskar i Sverige än invandrare, och jag antalet otrevliga människor jag har träffat är fler hos invandrarna. Jag hatar, eller i alla fall ogillar alla som är otrevliga.

Dock är det lustigt att alla 'av alla invandrare som jag har nämt' har samma beteénde. Det är inte att de är allmänt otrevliga. De är inte otrevliga på det sättet. De svenskar jag har träffat håller inte på så som invandrarna gör. Och som sagt, detta är beteénde är EXAKT likadant hos alla (otrevliga) invandrare, det är inte olika, utan samma, och det irriterar mig.

Och sluta upp och kalla mig korkad, du gör mig så jävla förbannad.

Heh, det finns en lösning: Sluta vara korkad :o Tycker du att vi ska "kasta ut" dessa otrevliga invandrare från Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört att det var bevisat genom forskning att folk från områden som Irak, Libanon och länder där runt omkring har mer aggression i sig än folk från andra ställen i världen, nån som vet om detta är sant? Eller bara massa svammel?

Ja kan väl bara säga så här.

Brottsligheten i min hemby har ökat dom senaste åren.

Det är något annat som har ökat också... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jätteroligt.

Det där går inte och försvara. Ni kan skriva ett 50-radigt inlägg om hur svårt det är för invandrare att komma till Sverige. Men vi har verkligen inget såkallat "ghetto" i min hemby.

Sorgligt men sant.

Så är problemet alla jetedumma invandrare eller alla svenka smygrasister?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förfan ? Liten del av invandrarna ? Typ 90 % är för fan krimminella av dom. Och ja dom som inte sköter sig ska dom skicka hem !

Haha! Du kan ju inte sitta och hitta på egen fakta. Och skicka hem de som inte sköter sig? Shit, du har mycket att lära.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Problemet är att brottsligheten har ökat... vad trodde du? :rolleyes:

Och orsaken till att den har ökat är 1. invandrarna 2. att du är rasist?

Om du tror att det är invandrarna, har du då varit ignorant och bara tänkt "Ääh, dom skjuter sina mammor och bråkar på stan" eller har du ens tänkt på möjligheten att det är sådana ytliga personer som du, som dömer efter hudfärg och då ska bråka med invandrarna. Fast nä...det går ju inte, invandrarna är ju...brottslingar...fula...annorlunda...brottslingar...töntar...idioter...brottslingar...och bör åka hem.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...