JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Va snackar du om? Det är IP nummer, knappa in de så hittar du servrarna. Edit: Fattade nu. Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vas snackar du om? Det är IP nummer, knappa in de så hittar du servrarna. Gta:league (gta.org accout needed) Och det är väl ett telefonbolag eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Eh... Nej, det är en webbsida. Var fick du telefonbolag från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Gta:league (gta.org accout needed) Och det är väl ett telefonbolag eller nåt.. man måste registrera sitt användarnamn + Lösenord på den sidan http://gtat.dracoblue.net/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ey, nissen, vad händer där inne? Hela servern blev loco eller nåt, kunde inte skriva elelr nånting, och du verkade irra runt helt planlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ey, nissen, vad händer där inne? Hela servern blev loco eller nåt, kunde inte skriva elelr nånting, och du verkade irra runt helt planlöst. Den restartade tror jag, man kan iallfall gå in och köra igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag spelar nog senare igen. Laddar upp en SA film på YouTube nu, om det inte blir cp igen, det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Vi ligger på 24:e plats, a.k.a GTASajten (Nuvarande respekt) http://gtat.dracoblue.net/index.php?action=toplist Redigerad 29 juni, 2006 av F4lk3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 F4lk3N... Jag vill nog vara med. När kör ni och var kör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Vi ligger på 24:e plats, a.k.a GTASajten (Nuvarande respekt) http://gtat.dracoblue.net/index.php?action=toplist klart, man får ju 20-30 respekt per vunnet race EDIT 1 http://img223.imageshack.us/img223/8149/1231232tv.png Där är min respect som JAG har skaffat för mig och gänget Redigerad 29 juni, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Detta har jag gjort http://img435.imageshack.us/img435/2767/f4lk3nz0r5mi.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Detta har jag gjort http://img435.imageshack.us/img435/2767/f4lk3nz0r5mi.jpg In o spela lite? blir större chans för oss att vinna på race elelr arena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) GTAT - Är det bättre än SA-MP? Gäng? Jag vill också vara med i gäng, hur funkar det? Ska jag installera SA-MP eller GTAT, vad spelar ni? Redigerad 29 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) In o spela lite? blir större chans för oss att vinna på race elelr arena Det kan vi göra. btw. så här står det med Respekt ni som inte har läst länken jag postade förut. Whenever you kill someone the game knows if you where in his gang or not. It calculates for every area, in which you are - for example Battery Point: is in Battery Point and in San Fierro. If you where in his gang, you and your gang will loose 2 respect points. If you have been in a different gang you will win 1 respect and he will loose one. If you are in a gang the gang will receive one respect, if not the player gets one extra. You dont get respect from drive-bys and kills with helicopter rotors. The (recent) respect is calculated for last 7 days. So it may be different or even more then total respect. The gang with most recent respect in one area has captured it! You also get respect from special events, like /race and /arena. Redigerad 29 juni, 2006 av F4lk3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 GTAT - Är det bättre än SA-MP? Gäng? Jag vill också vara med i gäng, hur funkar det? Ska jag installera SA-MP eller GTAT, vad spelar ni? om du vill köra ska du instalera SA-MP Själva servern heter GTAT, och man ska helt enkelt slåss mot andra "gäng" om respect och pengar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 om du vill köra ska du instalera SA-MP Själva servern heter GTAT, och man ska helt enkelt slåss mot andra "gäng" om respect och pengar och sånt Och, tack - då fattar jag. Installerar ikväll då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Upp med server, jag vill lira hela jävla natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Gå in i GTALeague servern då, och vinn lite respekt för vårt gäng. Skulel spelat nu själv, men Sopranos har äntligen börjat tanka ner, så jag vill inte stänga av DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vi är på 20 plats nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hoho, jag är ju den bästa föraren av alla men jag orkar inte hålla på med sånt där. Kom igen Ice eller Jojje, upp med servrarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts