Bubbli Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 "Vi" borde nog seriöst spela mera. Visst, 19:e plats = wie men kämpa mer. Vi borde spela senare idag. Typ... Efter nio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Okej jag kommer in vid nio då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Okej, istället för att alla ska bajsa ner tråden med "Ska vi lira?" tycker jag vi lägger till varandras MSN istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Går in vid 9 med då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Nån som har lust å spela lite nu? ska regga mig på GTAT först nvm Edit: får jag joina erat gäng? Redigerad 4 juli, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Alla in på GTAT:s Los Santos server Redigerad 4 juli, 2006 av FoxtrotLima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) /r det var inget. Ta GTAT:s Los Santos servern istället. Redigerad 4 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Får jag vara med i GTAS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Min server är uppe nu... 81.233.202.111:7777 /red stänger ner servern nu.. Redigerad 4 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 För det första, det är inte jag som lägger upp servern ibland, det är Icecube jag är bara admin där För det andra, varför vill ni köra på SF servern? så tomt där ju, finns inga att döda/race med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag vill köra. Kan ni inte komma in på Los Santos-servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag vill köra. Kan ni inte komma in på Los Santos-servern? jag kan komma, har inget annat att göra iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 jag kan komma, har inget annat att göra iallfall Ok, bra jag går in nu. Kom in igen, ifall du stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Kom in och kör på GTAT LS servern, vi är redan 3 pers där EDIT jag är med bland dom bästa vinnarna (race) på servern Redigerad 4 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hur lägger man till favoriter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det funkar inte med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vem är clanledare? kan han plz acceptera min ansökan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vem är clanledare? kan han plz acceptera min ansökan Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kan någon acceptera min ansökan ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kan någon acceptera min ansökan ochså? Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts