Jump to content

Öhh.På spel som liknar GTA


Jokergirl
 Share

Recommended Posts

GTA är och förblir ett "bilspel", då du större delen av tiden kör bil. Det är ju själva idén med spelet så.

I postal finns det inte bilar alls, så jag ser inte hur Postal är likt GTA mer än att det är 3D och man kan döda folk (Vilket det finns tusentals spel till som gör).

Så, Nej helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA är och förblir ett "bilspel", då du större delen av tiden kör bil. Det är ju själva idén med spelet så.

I postal finns det inte bilar alls, så jag ser inte hur Postal är likt GTA mer än att det är 3D och man kan döda folk (Vilket det finns tusentals spel till som gör).

Så, Nej helt enkelt.

Det finns hur många bilar som helst.

Men som du säger, det finns inga likheter med GTA för utom mer än att det är 3D och man kan döda folk och att man är brunhårig i båda spelan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag då fråga, hur många av bilarna kan man köra?

Ja visst får du det.

Inga är svaret!? :unsure:

Men det finns fortfarande många bilar även om du inte kan köra dem. (om det nu var mitt svar till StellHell som du syftade på)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst får du det.

Inga är svaret!? :unsure:

Men det finns fortfarande många bilar även om du inte kan köra dem. (om det nu var mitt svar till StellHell som du syftade på)

Ja eftersom GTA för det mesta handlar om att just köra bil, och det är något du inte kan göra i postal så passar inte det in i GTA liknande spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja eftersom GTA för det mesta handlar om att just köra bil, och det är något du inte kan göra i postal så passar inte det in i GTA liknande spel.

Nej, det är sant men det var inte det jag påpekade. Jag påpekade StellHells felaktiga kommenter, att det inte finns bilar i Postal 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA är en blandning av FPS och ett bilspel.

Därför är det många spel som är ganska lika GTA men som bara har en del av dom två.

Postal är ett FPS, och är därför inte ett GTAliknande spel.

Gta är ett TPS, inte FPS :blink: .

Total overdose kan man inte säga inte är likt GTA iallafall. Tror dock inte att det skullr bli mycket topics om spelet.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...