Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Får förmodligen min K800i i morgon Så den har kommit ut nu? Behöver nog med en ny mobil nu nämligen. Har råkat skapa en fin liten fläck med döda pixlar mitt på min T630.. Fast när jag tänker efter så är det nog inte värt att lägga närmre 4 lök på en telefon.. Ska nog skaffa mig en finfin mp3-spelare istället, med tanke på att jag faktiskt nästan aldrig ringer ändå.. Fan, varför har inte min pappa nåt företag? Redigerad 27 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag skulle vilja påstå att det är en mycket genuin telefon med ett gäng bra funktioner ja och om jag skaffade den när den släpptes för några år sedan skulle jag säkert blivit antastad. Inte lika hög status idag men fortfarande en väldigt fin lur. Men du svarade ju inte på miljonkronorsfrågan. Är den stor som en tegelsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Men du svarade ju inte på miljonkronorsfrågan. Är den stor som en tegelsten? Beror ju på vem man frågar. Tycker du 100x46x20.5 är stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Så den har kommit ut nu? Behöver nog med en ny mobil nu nämligen. Har råkat skapa en fin liten fläck med döda pixlar mitt på min T630.. Fast när jag tänker efter så är det nog inte värt att lägga närmre 4 lök på en telefon.. Ska nog skaffa mig en finfin mp3-spelare istället, med tanke på att jag faktiskt nästan aldrig ringer ändå.. Fan, varför har inte min pappa nåt företag? Köp en iRiver e10! Den har jag beställt till min konfirmation, den har 6 GB minne, grymt ljud och kan spela filmer Kostar runt 2300 bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Men du svarade ju inte på miljonkronorsfrågan. Är den stor som en tegelsten? Den väger 99 gram, är mindre än min förre T630, ganska normalsizad för att vara GSM kan man väl säga. Varför detta intresse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Köp en iRiver e10! Den har jag beställt till min konfirmation, den har 6 GB minne, grymt ljud och kan spela filmer Kostar runt 2300 bara. Och så kan man använda den som fjärrkontroll Verkar nice, ska bara vänta på nästa nummer av M3, så man får se vad den får för betyg Ehm.. min mobil är..repig. Redigerad 28 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Mums Mums Mums.... http://img248.imageshack.us/img248/1769/p62901324nh.jpg Hinner ej med att skriva nåt om den nu, ska upp klockan 5 imån, kan inte heller testa så mkt funktioner då den sitter i laddaren, men av det jag tryckt runt på den är jag helnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Mums Mums Mums.... http://img248.imageshack.us/img248/1769/p62901324nh.jpg Hinner ej med att skriva nåt om den nu, ska upp klockan 5 imån, kan inte heller testa så mkt funktioner då den sitter i laddaren, men av det jag tryckt runt på den är jag helnöjd. Sexi! Släng upp bilder som du har tagit med den sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Den väger 99 gram, är mindre än min förre T630, ganska normalsizad för att vara GSM kan man väl säga. Varför detta intresse? Trevligt. Nej det är bara det att nu för tiden går ju de flesta omkring med åbäken till mobiltelefoner, bara för att, på något jävla vänster. När det finns små, varför köpa en stor, liksom? Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag älskar min nya telefon/kamera/mp3 Här är ett litet smakprov på hur bra kameran är! http://img182.imageshack.us/img182/6807/dsc000378kk.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag älskar min nya telefon/kamera/mp3 Här är ett litet smakprov på hur bra kameran är! http://img182.imageshack.us/img182/6807/dsc000378kk.th.jpg Du kan ju... ta skrivbordsbakrunder med din kamera! 2 pixlar eller? Förresten... söt katt! Din eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ja, man ska inte klaga 3.2mpix är det till och med. Det är en kompis katt, här är en skum bild på deras andra: http://img182.imageshack.us/img182/3258/dsc000381kz.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 KalleR, fick min K800 igår. Kameran är ju gudomlig, det är ju bara dra ner och fota ju, och bilderna blir asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag älskar min nya telefon/kamera/mp3 Här är ett litet smakprov på hur bra kameran är! http://img182.imageshack.us/img182/6807/dsc000378kk.th.jpg Ååhh shit! Man kan se dig med mobilen i handen i kattens högra öga! (vänster för oss) Det är god bildkvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Wow! det var riktigt nice bilder med K800i, jag hade tänkt förnya abbonemanget med en w810i men jag tror jag ändrar mig till en K800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts