Jump to content

Mobilköp


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Säger en sak bara:

Skaffa fälltelefon. På mina gamla Nokior gick knapplåset upp stup i kvarten... brukade resultera i tomma kontantkort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger en sak bara:

Skaffa fälltelefon. På mina gamla Nokior gick knapplåset upp stup i kvarten... brukade resultera i tomma kontantkort!

Haha ja det var så jävla illa, hade en Nokia 3310 för några år sen och råkade ringa ett antal samtal när den låg i fickan :/

tommy killer: Bra kamera skulle vara trevligt. Mp3-spelare&radio har jag inget intresse alls för. Huvudsaken är att telefonen är snygg och inte har massa brister. Pris runt 2000.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Go for the k750! Där har du inget att bli missnöjd på. Siemens har inget att komma med, det är inte ens ett alternativ, imo.

Och enligt din länk kostar dom bara 2,5 lök nu! Man kanske skulle slå till på en >_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja det var så jävla illa, hade en Nokia 3310 för några år sen och råkade ringa ett antal samtal när den låg i fickan :/

tommy killer: Bra kamera skulle vara trevligt. Mp3-spelare&radio har jag inget intresse alls för. Huvudsaken är att telefonen är snygg och inte har massa brister. Pris runt 2000.

Då är nog som sagt k750 bra för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Go for the k750! Där har du inget att bli missnöjd på. Siemens har inget att komma med, det är inte ens ett alternativ, imo.

Och enligt din länk kostar dom bara 2,5 lök nu! Man kanske skulle slå till på en >_< .

Grejen är då att om man lägger till ett par hundra till så får man w800:an istället som verkar vara en mycket gedignare lur, men helt plötsligt närmar man sig 3000kr och så mycket lägger jag inte inte på en telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag kommer löpa w800:an. Snackade med mor&far och det går nog att fixa genom företaget så då blir det väl en 900 spänn kvar att betala för mig :unsure:

Gör det! När jag beställer dyrare saker skickar jag det alltid via fars företag så den stora stygga momsen dras av!

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude: Köp W810i istället!! Samma tele i stort sätt, fast snyggare design och utan joysticken som alltid går sönder. Nästan samma pris med, skiljer bara nån hundralapp.

0105sonyeric4_722245_0.jpg

Själv måste jag passa på att skryta med att jag har förhandsbokat en K800i

K800Front_722245_1.jpg

Detta är bra bildkvalité för att vara mobil:

http://www.mobile-review.com/review/image/...oto/k800-05.jpg

http://www.mobile-review.com/review/image/...oto/k800-04.jpg

http://www.mobile-review.com/review/image/...to/macro-05.jpg

;):unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dude: Köp W810i istället!! Samma tele i stort sätt, fast snyggare design och utan joysticken som alltid går sönder. Nästan samma pris med, skiljer bara nån hundralapp.

^_^:P

W810i har sämra batteritid och har bluetooth 1.2. fast den har en klar märkvärdig bättre skärm och utan joysticken vilket är bra.

Fan dig Kalle, vill ha B)

Redigerad av Anathema
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag kan meddela att jag sitter med w800:an nu :shifty:

I'm lovin it.

Är det en sådan mobil som har femhundraåttio funktioner men väger in på lika många kilo som de gamla tegelstenarna från -95 men du bryr dig inte för den har ju för fan FEMHUNDRAÅTTIO funktioner och alla som ser dig använda den blir tvärt tvungna att antasta dig på dina mest privata ställen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en sådan mobil som har femhundraåttio funktioner men väger in på lika många kilo som de gamla tegelstenarna från -95 men du bryr dig inte för den har ju för fan FEMHUNDRAÅTTIO funktioner och alla som ser dig använda den blir tvärt tvungna att antasta dig på dina mest privata ställen?

Jag skulle vilja påstå att det är en mycket genuin telefon med ett gäng bra funktioner ja och om jag skaffade den när den släpptes för några år sedan skulle jag säkert blivit antastad. Inte lika hög status idag men fortfarande en väldigt fin lur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...