Jump to content

Mobilköp


The Dude
 Share

Recommended Posts

Folk gnäller ju när man drar upp gamla trådar så jag skapar en ny.

Min mobil förolyckades (klicka här för detaljer) och nu behöver jag en ny. Var nöjd med min gamla T630 men nu behöver jag vägledning för en ny.

Jag har funderat på dessa två:

Sony Ericsson Z530i och Motorola RAZR V3

Mer än 2000 lägger jag inte på en telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lungt z530i. Jag har den! Den är jättebra. Om du vill såkan jag ta lite bilder på den senare.

När ska du köpa denne mobil?

Visa gärna hur bildkvallen är! Finns det något negativ med den? Jag tycker den känns lite knubbig.

Jag ska köpa mobilen såfort jag har bestämt mig och eftersom jag inte hittar nån mobil här hemma som jag kan ha sålänge så lär det bli rätt snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag inte hur Motorola blivit på senare tid men jag och fler jag känner har nästan bara dåliga erfaranheter av dom. Sega som fan med bara lite sms i inkorgen/utkorgen, det är väl det jobbigaste med dom. Men nu vet jag som sagt inte om Motorola kanske har blivit bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet jag inte hur Motorola blivit på senare tid men jag och fler jag känner har nästan bara dåliga erfaranheter av dom. Sega som fan med bara lite sms i inkorgen/utkorgen, det är väl det jobbigaste med dom. Men nu vet jag som sagt inte om Motorola kanske har blivit bättre.

Skickar knappt SMS iaf, skitfunktion. Men jag har läst att det inte heller finns T9 heller vilket är jobbigt de få gånger jag skriver. Litet minne är det också, men den är LYXISH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visa gärna hur bildkvallen är! Finns det något negativ med den? Jag tycker den känns lite knubbig.

Jag ska köpa mobilen såfort jag har bestämt mig och eftersom jag inte hittar nån mobil här hemma som jag kan ha sålänge så lär det bli rätt snart.

Okej. Just nu har jag inte mobilen i handen. Jag kommer att posta olika bilder på mobilen och bilderna den tar.

Den är inte så knubbig som man tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skickar knappt SMS iaf, skitfunktion. Men jag har läst att det inte heller finns T9 heller vilket är jobbigt de få gånger jag skriver. Litet minne är det också, men den är LYXISH!

Menade att det räcker att ha lite sms i inkorgen/utkorgen för att mobilen ska bli jätteseg. Några bilder sparade i min blir rena mardrömmen med sekunders tid att komma in till menyer m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk gnäller ju när man drar upp gamla trådar så jag skapar en ny.

Min mobil förolyckades (klicka här för detaljer) och nu behöver jag en ny. Var nöjd med min gamla T630 men nu behöver jag vägledning för en ny.

Jag har funderat på dessa två:

Sony Ericsson Z530i och Motorola RAZR V3

Mer än 2000 lägger jag inte på en telefon.

Go for Motorola!

Jänkarna gör fina mobiler nu för tiden. Känner folk som har SE mobiler. De har hållbarheten av kexchoklad!

Har själv en Motorola, och är skitnöjd. Morsans Motorola cd930 la ner för några månader sedan, efter trogen tjänst sedan 1998!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner folk som har SE mobiler. De har hållbarheten av kexchoklad!

Skojar du eller? Min SE T630 måste tamefan vara den mest hållbara mobilen i universum! Har tappat den hur många gånger som helst, både från höga och låga höjder, men det är bara att stoppa i batteriet igen och köra! :ermm:

---

Jag skulle definitivt satsa på en Sony Ericsson. Aldrig att man skulle välja en motorola framför den. Visst, Razr är grymt snygg, men vill man ha en bra och funktionell mobil så finns det bara ett alternativ!

Sony Ericsson, that is.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du eller? Min SE T630 måste tamefan vara den mest hållbara mobilen i universum! Har tappat den hur många gånger som helst, både från höga och låga höjder, men det är bara att stoppa i batteriet igen och köra! :ermm:

---

Jag skulle definitivt satsa på en Sony Ericsson. Aldrig att man skulle välja en motorola framför den. Visst, Razr är grymt snygg, men vill man ha en bra och funktionell mobil så finns det bara ett alternativ!

Sony Ericsson, that is.

Vet i alla fall att farsans Ericssonmobiler ALDRIG funkade ett helt år. Sen bytte han till en Nokia som höll två år, innan han gav den till syrrans ungar och skaffade sig en Motorola...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...