Jump to content

Sajt..


thotim
 Share

Recommended Posts

Lånar tråden lite..

Finns det något liknande som visar om datorn klarar ett visst program?

Tror Photoshop fungerar utmärkt på din dator.

Seriöst?

Har du inte en dator från 1958 så fungerar nog dom flesta program och skulle det finnas något undantag tror jag inte någon skulle göra en hemsida för att lista 2 krävande program..

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror Photoshop fungerar utmärkt på din dator.

Seriöst?

Har du inte en dator från 1958 så fungerar nog dom flesta program och skulle det finnas något undantag tror jag inte någon skulle göra en hemsida för att lista 2 krävande program..

Jo det fungerar fint på min dator, det gör även Paint. Finns en hel del program jag vet om som datorn inte orkar med, det är bland annat alla video redigerings-program som Pinnacle Studio, Adobe premiere, Video Vegas m.fl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det fungerar fint på min dator, det gör även Paint. Finns en hel del program jag vet om som datorn inte orkar med, det är bland annat alla video redigerings-program som Pinnacle Studio, Adobe premiere, Video Vegas m.fl

Vi kan säga såhär, om vegas inte fungerar på din dator köper jag en ny dator åt dig, okej?

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan säga såhär, om vegas inte fungerar på din dator köper jag en ny dator åt dig, okej?

Okej då, det ända av de tre jag inte kollat upp vad som krävs. Men eftersom det är mer avancerat än Pinnacle men mindre avancerat än Premiere så antog jag att det inte krävde så mycket mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...