Jump to content

Vice. Citys Screenshots!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har ni sett denna affär?

Det har inte jag iaf.

Kan man ta kläderna där inne, det är typ som en "vägg" iför så jag kan inte ta dom, kasnke en "bugg-vägg".

Alltså det är ingen vägg bara genomskinligt, men man kommer inte in.

Mjo, den fanns där på PS2-versionen också. Finns en fix till den till PC dock, men det är inte R* north som gjort den. Såvitt som jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Kebab... vart fick du den där crossen ifrån och finns den konverterad till sa?

Tror den finns på GTAmods

edit: Japp det fanns den, tog den själv, orka wheel mod? hittar ingen simpel installations grejj så :huh:

edit2: Är det bara jag som tycker "crossen" som fanns på gtamods går lite väl segt?

post-3551-1153907528_thumb.jpg

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett denna affär?

Det har inte jag iaf.

Kan man ta kläderna där inne, det är typ som en "vägg" iför så jag kan inte ta dom, kasnke en "bugg-vägg".

Alltså det är ingen vägg bara genomskinligt, men man kommer inte in.

det finns nagot mer mystiskt med det dar ocksa, minns inte exakt vad. man ska typ stalla sig pa en bil och hoppa mot dorrkarmen (eller vad det heter) for att komma in antingen till kladerna eller nanannanstans. (intressant inlagg nu eftersom jag inte minns varfor, kanske nan annan som minns?). hursomhelst sa en gang nar jag gjorde det sa flog jag genom vaggen och ut over en bro pa andra sidan spelet, sa nat ar det med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett denna affär?

Det har inte jag iaf.

Kan man ta kläderna där inne, det är typ som en "vägg" iför så jag kan inte ta dom, kasnke en "bugg-vägg".

Alltså det är ingen vägg bara genomskinligt, men man kommer inte in.

Vettefan om det är en bug eller nåt, det finns iaf en mod som är en .col fil som tar bort den där onsynliga väggen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...