Jump to content

Phoenix hur vart? (No cheats)


Recommended Posts

[Asså jag är helt CP på ett problem jag har och det är att hitta en Phoenix dom finns ju F*N inte. :wub: Visserligen har jag fåt tag i en på uppdrager "A Homie In The Hills" genom att skjuta Big Poppa i huvet och ta den (SVÅRT) :wub: men jag vill ha tag i en till på en anna sparning där jag redan klarat det uppdraget :rolleyes: SNÄLLA :'( någon som vet säg hur jag ska hitta en PHONEIX! :(

OJJJ jag råkade skriva "påp" isteller för "på" i beskrivningen av tråden. :huh: .................... :ermm: X_x

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ett race vid bilaffären i SF som man äger, där man får köra Phoenix, så istället för att köra racet, kör bilen till ditt närsmta garage när racet börjar

och vänta på att tiden ska gå ut. Då kommer den stå kvar där. Du vet bakom bilaffären vid Pay ´n Spray finns det en karta där man kan välja race.

Minns inte vad racet heter dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du TACK!

Så mycket du är en god mäniska jag vet presis vart du menar. :ermm:

:)

Eeeeeh ja asså detta löser ju problemet till största del men jag undrar fortfarande.......... går det att få tag på en bara så där........... alltså den åkar förbi eller står parkerad någonsans nån som vet saningen bakom detta? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Asså jag är helt CP på ett problem jag har och det är att hitta en Phoenix dom finns ju F*N inte. :blink: Visserligen har jag fåt tag i en på uppdrager "A Homie In The Hills" genom att skjuta Big Poppa i huvet och ta den (SVÅRT) :ph34r: men jag vill ha tag i en till på en anna sparning där jag redan klarat det uppdraget :rolleyes: SNÄLLA :'( någon som vet säg hur jag ska hitta en PHONEIX! :wacko:

OJJJ jag råkade skriva "påp" isteller för "på" i beskrivningen av tråden. >_< .................... <_< X_x

Ursäkta, vad sa du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
^_^

Glad to help.

Angående din andra fråga: Nä. Den spawnar ingenstans som jag vet och finns inte i trafiken.

Jajaja sry för det då men jag MENADE faktiskt att jag beter mig som om jag hadde en CP skada efter som att jag inte lyckas hitta den jävla bilen.

Det är den enda bilen som jag någonsin har haft problem med att hitta (rästen finns ju bara men letar :shifty: )

:rolleyes::)B)>_< OJJ DÅÅÅÅ jag Quotade fel lol ajja men jag menade den där som gnällde över mitt utryck (CP).

Redigerad av Tha Orpanitsh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...