Jump to content

Alltidförst, värva.


Anathema
 Share

Recommended Posts

Tjena, jag håller på att skrapa ihop lite poäng till Alltidförst,

När man värvar personer så får man 10poäng. Håller på att samla till mp3spelaren till min kära syster och jag har inte råd att köpa en. Hon ska flyyta till norrland för att studera så jag vill att hon ska tänka på mig när hon lyssnar på musik.

Nu undrar jag om gtasajten kan hjälpa mig.

Kan ni ange er mail och bli medlemar och skita i(?) resten. Det vore snällt av er.

Modderatorer: Om detta är något som inte passar här så ber jag om ursäkt. Då kan ni låsa tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena, jag håller på att skrapa ihop lite poäng till Alltidförst,

När man värvar personer så får man 10poäng. Håller på att samla till mp3spelaren till min kära syster och jag har inte råd att köpa en. Hon ska flyyta till norrland för att studera så jag vill att hon ska tänka på mig när hon lyssnar på musik.

Nu undrar jag om gtasajten kan hjälpa mig.

Kan ni ange er mail och bli medlemar och skita i(?) resten. Det vore snällt av er.

Modderatorer: Om detta är något som inte passar här så ber jag om ursäkt. Då kan ni låsa tråden.

En länk skulle inte sitta fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej alltså. När man loggar in så finns det en meny. Klickar man på en länk så skrivar man en mail adress och den skickar mailet.

När man blir medlem får man ladda ner musik från Homedownloads.se

Låter jobbigt.

Varför inte bara beställa två nummer av Illusterad Vetenskap och få en MP3-spelare gratis för 39.50? :)

//Illu ... Jazz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter jobbigt.

Varför inte bara beställa två nummer av Illusterad Vetenskap och få en MP3-spelare gratis för 39.50? :)

//Illu ... Jazz.

Jag måste betala varje månad för denna, jag för ändå National Geographic eller hur det stavas.

SEn så är inte det samma sak. Noname skit spelare mot en hyfsad bra 8gb spelare. Min syster önskar sig en sån och det blev ju en suprise när man reggade sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...