Jump to content

HET stunt film


Gegga
 Share

Recommended Posts

Har snickrat ihop en VC stunt rulle för väldigt länge sen... och glömde totalt bort den... men kollade på den idag och gillade det jag såg... >_<

vad tycker du?...

http://video.google.com/videoplay?docid=-8...playable%3Atrue

Var ska jag börja? Jo den var rätt så nice faktist. Passande musik, trevligt intro och end. Bra uppläggning.

Men du borde kasta bort dessa övergångseffekter, inte alla men några. Och alla stunts var inte perfekta. Men, men, de flesta var bra! <_<

Så mitt betyg är: 4/5!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken, redigeringen och effekterna var helt okej. Betyg: 3 av 5. Du kunde ha jobbat lite mer på stuntsen, men du sa ju själv att du hade snickrat ihop den för väldigt länge sen.

Jag skulle nog använt Sanches Crossen till att göra mina stunts eftersom den är väldigt snabb i nerförsbacke. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Bara krails och halvtaskiga spins, långsamt tempo så låten passade inte, prova snabba upp "voracityn".

Din film får 2/10 av mig och jag säger som jag alltid sagt: "Kolla andras stuntfilmer, kolla lite stuntguider och besök GTA S".

@Wopido: Säg en motorcyckel som inte är snabb i nerförsbacke? xD

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fucking Stunt-nisse! :wub:

Otroligt bra stunts, bra film i helhet, men det kändes ibland som om du bara använde samma stunts men på olika platser. De du skulle kunna ha gjort är att ge den ett sorts tema, t.ex. som en film som jag gjorde ifrån SA där jag använde Quadden ofta, fick ett Quad-tema. Men annars, bra musik, bra ihoppklippt. Bra betyg!

Betyg=9,5/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...