Jump to content

Bigfoot spåren finns visst!


Recommended Posts

Vet inte om det var nödvändigt att skapa en ny tråd, men när det ändå inte händer nåt kan jag väl liva upp stämningen med nåt skoj.

Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare"

Quotad ifrån 'Myter & Påskägg' men spåren från Bigfoot iaf finns visst. Spåren finns på Mount Chilliad, bildbevis finns. Om ni inte tror på det, åk upp och kolla vettja! B)

post-31-1145740037.jpg

När jag ändå startade en tråd hittade jag en karta till skumma saker när jag googlade: Karta till mystiska saker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte om det var nödvändigt att skapa en ny tråd, men när det ändå inte händer nåt kan jag väl liva upp stämningen med nåt skoj.

Quotad ifrån 'Myter & Påskägg' men spåren från Bigfoot iaf finns visst. Spåren finns på Mount Chilliad, bildbevis finns. Om ni inte tror på det, åk upp och kolla vettja! :wacko:

post-31-1145740037.jpg

När jag ändå startade en tråd hittade jag en karta till skumma saker när jag googlade: Karta till mystiska saker

Seriöst har alla som skapar dess bigfoot trådar svårt att fatta BIGFOT EXISTERAR INTE I SPELET B)

btw Dem dära spåren kan va ren tur att dem har hittat dem säkert R* påhitt bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är förmodligen inte ens mening att vara Bigfoot- spår, annars är det någon form av Easter Egg. Tror inte R* ljuger om saken.

Förresten har spelets kod samt texturer/modeller sökts igenom flera gånger utan spår av Bigfoot.

Mm, kan ju föreställa spår av något annat. Att spåren finns betyder ju inte att Bigfoot/whatever finns.

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är förmodligen inte ens mening att vara Bigfoot- spår, annars är det någon form av Easter Egg. Tror inte R* ljuger om saken.

Förresten har spelets kod samt texturer/modeller sökts igenom flera gånger utan spår av Bigfoot.

Du har rätt där :wacko:

Och Spam Snuten de lär va där cykel banan går så..

Och de var DÄR jag hittade spökbilen i mitt spel B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är väl inga bigfoot spår, jag antar att dom använder samma texture

över hela vägen och texturen är en liten ruta så då började det se ut så där :lol:

Dessutom:

1. Det finns Paths där människor ska gå.

2. Spelets motor klarar inte av stora rörliga modeller.

osv.

Och motsättande:

1. Bigfoot skulle kunna vara i Main.scm om det inte vore förr de oexisterande

Texturerna och modellerna och 2an där åvan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är väl inga bigfoot spår, jag antar att dom använder samma texture

över hela vägen och texturen är en liten ruta så då började det se ut så där :lol:

Dessutom:

1. Det finns Paths där människor ska gå.

2. Spelets motor klarar inte av stora rörliga modeller.

osv.

Och motsättande:

1. Bigfoot skulle kunna vara i Main.scm om det inte vore förr de oexisterande

Texturerna och modellerna och 2an där åvan :P

Du vet väl att de var där spökbilen eller vad jag ska kalla det körde nedför? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väl att de var där spökbilen eller vad jag ska kalla det körde nedför? :rolleyes:

Bugg? :wub:

Det borde finnas Paths på nästan alla vägar, men dom är väl typ inaktiverade

så spelet kan i bland bugga sig så dom används någon enstaka gång.

San Andreas använder samma spelmotor som Vice-City och GTA III

Bara att den är lite modifierad så den klarar av det stora landskapet

och alla modeller och texturer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...