Jump to content

Någon som är bra på datorer ?


Lajnux
 Share

Recommended Posts

På senaste tiden så har jag fått ett ganska stort problem med min dator som hindrar mig ifrån att spela spel på den. Problemet är att datorn bara startar om sej efter drygt 10 minuter efter att du har startat spelet. :'( Det går fin fint om man kollar på film på datorn eller lyssnar på musik. Men när man spelar så startar den om sej som jag sa . Jag har provat att uppdatera drivrutinerna och jag har inga virus på datorn.Skulle bli enormt glad om jag fick det att funka igen. Någon som han hjälpa mig ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På senaste tiden så har jag fått ett ganska stort problem med min dator som hindrar mig ifrån att spela spel på den. Problemet är att datorn bara startar om sej efter drygt 10 minuter efter att du har startat spelet.  :'(  Det går fin fint om man kollar på film på datorn eller lyssnar på musik. Men när man spelar så startar den om sej som jag sa . Jag har provat att uppdatera drivrutinerna och jag har inga virus på datorn.Skulle bli enormt glad om jag fick det att funka igen. Någon som han hjälpa mig ?

Använd datorhjälpstråden till sådana frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...