Jump to content

Kepsar


felshoe
 Share

Recommended Posts

Nu är det i stort sett vår, och jag behöver en keps att dölja min nya frisyr med. Jag är ute efter en Atticuskeps, gärna någon i stil med någon av dom Tom Delonge brukar ha på sig. Någon som vet nån bra affär, både på internet och på gatorna där man kan köpa sånt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvånar mig inte. Vem vet om det blir ett VG eller MVG för mig I syslöjd nästa år?

NU VILL JAG HA NÅGOT! :'(

Det finns byxor och keps på www.sweone.com en svensk sida där jag brukade köpa kläder innan när det hette Hipshop (Dom bytte namn för några dagar sen).

Men 2pac, Wu-tang och dom andra "tönt-märkena" ligger under underground ^_^ . Där har jag aldrig köpt, jag köper bara mecca, ecko typ, som ligger under Street.

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns byxor och keps på www.sweone.com en svensk sida där jag brukade köpa kläder innan när det hette Hipshop (Dom bytte namn för några dagar sen).

Men 2pac, Wu-tang och dom andra "tönt-märkena" ligger under underground ^_^ . Där har jag aldrig köpt, jag köper bara mecca, ecko typ, som ligger under Street.

Kul att de inte har det officiella 2Pac klädesmärket. ^_^ Även kallat Makaveli Branded.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att de inte har det officiella 2Pac klädesmärket. ^_^ Även kallat Makaveli Branded.

Jag visste inte att det fanns. Men jag tror att allt som ligger på "underground" är samma märke bara att dom har satt dit olika märken på byxorna som Te.x Wu-tang märket. För om man kollar så är nästan alla byxor på "underground" samma modell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...