Jump to content

CJDrunk/High ?


 Share

Recommended Posts

Fränt..Hur gör man med detta mod? Alltså måste han röka o dricka hela tiden eller ska man trycka på någon knapp eller så?

EDIT:laddade ner o kollade..Men när man ändrar Main.scm då försvinner väl sparfilerna allstå man kan itne spela dom e det inte så..det e ngt det vet jag..=/

Redigerad av Mariiiiie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fränt..Hur gör man med detta mod? Alltså måste han röka o dricka hela tiden eller ska man trycka på någon knapp eller så?

EDIT:laddade ner o kollade..Men när man ändrar Main.scm då försvinner väl sparfilerna allstå man kan itne spela dom e det inte så..det e ngt det vet jag..=/

Du måste då börja på ett nytt game ^_^ tyvärr..

För att hitta weed och bärs så går du på baksidan av Ryders gård.

Alkohol:

Den vita flaskan: Ger effekt

Den bruna stora flaskan: Samma flaska som den andra fast den dricker han bara utan att bli full.

Weed:

Gräset som snurrar runt: Du blir hög som fan

Vanliga marra ciggen: Den röker han bara utan effekt

OBSERVERA! Du måste stå still om du vill att han ska dricka ur flaskan eller ta bloss från marra ciggen. Och när du ska ta marran eller ölen osv. så kan du inte stå kvar då man har tagit det.. Spring rakt igenom flaskan eller ciggen osv. och fortsätt. Annars om du står kvar så tar han flaskan/marran och sen försvinner den eftersom om du tar samma sak två gånger, och då försvinner det på andra gången. IBLAND KAN DET BLI BUGGAR! Då man tar sakerna händer det ingenting alls.. Det finns ingenting att göra åt.

Redigerad av voodo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste då börja på ett nytt game ^_^ tyvärr..

För att hitta weed och bärs så går du på baksidan av Ryders gård.

Alkohol:

Den vita flaskan: Ger effekt

Den bruna stora flaskan: Samma flaska som den andra fast den dricker han bara utan att bli full.

Weed:

Gräset som snurrar runt: Du blir hög som fan

Vanliga marra ciggen: Den röker han bara utan effekt

OBSERVERA! Du måste stå still om du vill att han ska dricka ur flaskan eller ta bloss från marra ciggen.

Ja jag tänkte väl att det var New Game man fick ta :o Det e så himla tradigt alltså...

Men tack för informationen..ska testa det..Får ju spara Savefilerna =P och göra backup såklart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag tänkte väl att det var New Game man fick ta :o Det e så himla tradigt alltså...

Men tack för informationen..ska testa det..Får ju spara Savefilerna =P och göra backup såklart

Gör det du ^_^ (bara en kul grej. Jag får huvudvärk då man har tagit alkoholen som ger effekt ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den kan innehålla en bug som gör att spelet låser sig, dock. Jag laddade ner den fyra gånger och den låser sig ändå vid samma ställe så jag får stänga av datorn via datorns strömbrytare.

Har just märkt det. Jag kan inte spela basket eller köra lowrider tävlingen. Men jag behöver inte stänga av hela datorn. För mig stängs bara spelet ner. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har just märkt det. Jag kan inte spela basket eller köra lowrider tävlingen. Men jag behöver inte stänga av hela datorn. För mig stängs bara spelet ner.  :P

För mig så låser sig hela datorn vid första OG Loc-uppdraget så att jag måste stänga av datorn... :D

EDIT: Mariiiiie , ladda ner San andreas Mod Manager här så slipper du starta new game.

Redigerad av Xersize
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig så låser sig hela datorn vid första OG Loc-uppdraget så att jag måste stänga av datorn... :unsure:

EDIT: Mariiiiie , ladda ner San andreas Mod Manager här så slipper du starta new game.

Det går inte med high/drunk modet :S . Man måste ha flera filer.. I det där modet så är det bara main och readme :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men gör bara som jag; Ta originalscriptet och ett eget screenshot. Funkar för mig!

Okej... Nu funkar det. Men nu har jag lagt dit sakerna på på GTASAM exe saken men nu är det ju ett ''ORIGINAL MOD'' och det andra för sig. Hur får man dom att komma ihop så man kör på high drunk modet så kan man fortfarande köra original samtidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...