Jump to content

Årets bästa spel---Enligt DIG


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Skriv vilket spel som du tycker är årets bästa. Det gäller spel som kommit ut eller kommer ut detta året. Ge en liten kommentar om varför just detta spel är bäst.

The sims 2 arbetsliv är bäst just nu tycker jag..Alltså det är ju ett expansion till The sims 2 men jag tycker arbetsliv är ett jätte kul spel *en liten tid* man får starta eget och butiker osv.Man måste ju gilla the sims =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Årets besvikelse blev "Gudfadern", i alla fall. EA kan verkligen inte göra någonting rätt.

Jo, nu har jag ju inte kört det men jag fattar inte riktigt hur dem kan tillåta sig att förstöra en sån spellicens, även fast det är EA.

Suck, kommer fortfarande vagt ihåg den gamla goda tiden när man inte avskräcktes att köpa ett spel på grund av att det står EA på fodralet. :blink:

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half-Life 2: Episode 1 kommer lätt bli det bästa i år. Det kan jag säga redan nu. Om inte Episode 2 tar det. Har läst att det är 2 olika team, som varsitt jobbat på Episode 1 och Episode 2 och de började samtidigt med sina spel, så chansen att Episode 2 kommer i år är inte omöjlig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det räknas så

Soul Calibur III

Älskar det spelet, pga av dess grafik och dess underbara story i både chronicles of the sword och tales of souls.

Bara älskar det spelet

Det kom ju förra året. :D

Bra är det i alla fall, karaktärskaparfunktionen är väldigt bra.

Det enda som verkligen inte är bra med det spelet är den inte särskilt smarta idén att man måste spela femtioelva biljarder matcher mot datorn för att kunna få spelet någorlunda komplett. Jag menar, det är ju faktiskt ett fightingspel ändå.

Men i övrigt är det bra. :blink:

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fint att ta en röstning av bästa spel när det fortfarande bara gått 4 månader,

det kommer ju också många bra spel under sommaren, eller så inte..

När DRIV3R Kom ut var det sommar :blink:

Men tycker väl Oblivion är bra, ska snart skaffa det, bara en polare som har det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Elder Scrolls IV: Oblivion. Självklar vinnare. I alla fall i nuläget.

Sen så måste jag hålla med Cortez om att HL2 Ep.1 kommer bli en höjdare också. Ep.2 vet man ju inte så mycket om än dock.

Så jag får återkomma efter releasen. (Ganska svårt att jämföra Oblivion med HL2 i och för sig. Det är ju två helt olika spel.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...