Jump to content

Hilfe


Crice
 Share

Recommended Posts

Hm, har inte med känd eller inte att göra. Det har med att jag valde att hjälpa han och jag antar att en mod eller admin på sidan ansåg att den kunde vara öppen utav den anledning. Gör en report om du känner för att sabba lite.

Btw,

Jag tror att modsen respekterar dig mer än Crice som har mer än 7(?) varningar?

Menar inte så men när jag skapade min tråd blev den låst direkt eftersom att den skulle vara i datorhjälpstråden. Sry om jag verkar lite bitchig men jag är trött på sånna här orättvisor sen skolan i fredes. Det retar inte mig så himla mycket att tråden inte blir låst men då kan någon mod iallafall skriva att dom tycker tråden är OK eller inte. Tycker att gtasajten skulle ha ett helt forum med "Hårdvaru-saker" så man slipper ställa alla frågor i datorhjälpstråden där ens fråga försvinner på 2 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att gtasajten skulle ha ett helt forum med "Hårdvaru-saker" så man slipper ställa alla frågor i datorhjälpstråden där ens fråga försvinner på 2 minuter.

Den tanken har jag också haft. Dock så har jag inte ens varit medlem i ett år, så jag vågar inte yttra mig om såna "stora" saker ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...