Jump to content

Angående folks signaturer...


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Grejen är att om man vill läsa lite på forumet i skolan så måste man undvika sånna som Stellhell och Iwex inlägg, annars skriker någon; "Men för i helvete, äru inne å håller och kollar på porr elle?"

Och sedan blir man avstängd i 2 veckor. :rolleyes:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det tycks vara övervägande Pojkar på det här forumet, tror jag knappast att många anser det som stötande när folk lägger upp bilder på nakna tjejer.

Desutom lever vi på 2000-talet, det är inte lika mkt tabu med såntdärnt.

Personligen tycker jag det är lite oklokt att visa naket på ett sånt här forum. :rolleyes: Men vem vet, kanske jag lägger upp en signaturbild på en snygg naken grabb, tror att samtliga skulle reagera på det då faktiskt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folket förstår mig :rolleyes: eller vissa iallafall.

Men är jag den enda killen på gtasajten som inte tycker det är trevligt att kolla när 2 männsiskor har ett samlag på datorn?

Haha ja det är du nog. Klart man inte behöver tycka om hardcore skit och sånt men två sexiga tjejer som har sex tror jag de flesta tycker är trevligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen är att om man vill läsa lite på forumet i skolan så måste man undvika sånna som Stellhell och Iwex inlägg, annars skriker någon; "Men för i helvete, äru inne å håller och kollar på porr elle?"

Och sedan blir man avstängd i 2 veckor. :rolleyes:

W0rd! :P

Å sen finns det ju folk som har uppochnervända kors i sina signaturer(nämner inga namn). :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får väl lägga upp vad fan man vill så länge ingen admin eller mod skäller på dig. Då får du helt enkelt plocka bort.

Vill du inte se bilder av olika slag tror jag att internet är fel plats för dig.

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tycker det är störande om en förälder kommer in och får Tux's stringtrosa i ansiktet.

Du kan ju högerklicka på signaturen och ta "Blockera bilder från ..... ". Annars kan du förklara för dina föräldrar att det inte är porr och att porr inte ser ut så där och att detta är gtasajten och att gta inte står för "Gulliga Tiger Ansikten".

Aja, porr är liksom normalt. Alla föräldrar borde ju veta de? dom kollade säkert själva på porr när dom va små.

EDIT: @rabarben: Så du skulle hellre gå och köpa en Sex film från affären än att bara leta upp en sex film på nätet? eller du skulle hellre köpa en playboy tidning än att söka på "Playboy girls" på google?... :rolleyes:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...