Jump to content

Fotbollstråden!


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Ledsen mannen! 2 mot 2 nu!

Edit: Vem som vinner publikantalet vet vi redan  :ph34r:

Det beror på! Om det går bra för malmö kommer det mycket folk, går det dåligt kommer ingen. För att bevisa detta lägger ja upp 2 publiksnitt!

Men malmö är ju MYCKET större än Helsingborg så det är väl inte konstigt att det kommer fler människor till Bunkern.... oj ja menar Malmö stadion.

Malmö FF publiksnitt!

Den vita linjen representerar publik snittet och den blåa linjen för placeringen i allsvenskan.

Helsingborgs If Publik snitt! Samma här med linjerna. Som ni ser så håller den sej på samma nivå hela tiden trots placering i allsvenskan. Plus att när HIF låg i divison 1 kommer inte ihåg vilket år det var... hade högst publiksnitt av alla elitklubbar (ja... högre än mff)

JAG VET ATT JA E STOLT JA EN EN HIF TILLS JA DÖR

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Publikantalet kvittar...det är vem som vinner avgör matchen.

Så bra att MMF har en bra ekonomi och inkomst, det är säkert svarta pengar ändå :ph34r:

Hahaha! Plus så är mff's nya sponsoravtal inte inräcknad i det. Där dom ska få minst 100 miljoner kr/ året av IMB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte vi som är huliganer....*cough* MFF fans *cough*

Haha! Och när polisen kommer och tar dom börjar dom direkt om misshandel mm.

Tyvärr måste vi nog skapa en egen tråd eller ta detta via msn eller PM innan vi allihop blir bannade.

Haha! Ingen mffare har svarat på mitt inlägg däruppe än!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Barnfasoner..

Huliganer? jo, de va inne för 10 år sen.. Men visst, vill du kalla AIKare för huliganer.. go for it dude.  :ph34r:

Du kan inte säga till mig att Black army inte är huliganer... HIF har också huliganer. Men dom har inget att göra med de sjungande supportrarna. De kallar sig för frontline.

Tommy_killer: Kan du fortfarande inte svara på mitt inlägg högst upp på denna sida? Du borde ju kommit på något bra nu att säga...

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Och när polisen kommer och tar dom börjar dom direkt om misshandel mm.

Tyvärr måste vi nog skapa en egen tråd eller ta detta via msn eller PM innan vi allihop blir bannade.

Haha! Ingen mffare har svarat på mitt inlägg däruppe än!

MFF vinner ändå publikantalet.... det kommer minst 12000-13000 per match.

Misstänker att du syftar på matchen i köpenhamn....? Där danska polisen var idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte säga till mig att Black army inte är huliganer... HIF har också huliganer. Men dom har inget att göra med de sjungande supportrarna. De kallar sig för frontline.

Tommy_killer: Kan du fortfarande inte svara på mitt inlägg högst upp på denna sida? Du borde ju kommit på något bra nu att säga...

Omg, är du söt eller? Black army .. huliganer? Nej, de är samma som du själv beskriver. De finns såkallade "supportrar" inom AIK som är huliganer. Dom kallar sig något helt annat.. Kommer dock inte på det..

Hade du läst på lite, och vetat vad du snackade om. Så hade du vetat de. Sen var du antagligen inte heller på AIK - bajen matchen.. När "huliganerna" skakade galler.. Och du hörde då inte heller hur hela klacken sjöng UT MED PACKET. Inklusiva black armys ledare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MFF vinner ändå publikantalet.... det kommer minst 12000-13000 per match.

Misstänker att du syftar på matchen i köpenhamn....?  Där danska polisen var idioter.

Nu försa du dig! HIFs publiksnitt förra året var 11 466. Sittplatserna var slutsålda i alla matcher utom TVÅ.

Plusfourtyfour: Ok... ja visste faktiskt inte om det.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...