Jump to content

Barcelona Vs Real Madrid


tommy killer
 Share

Recommended Posts

Men jag tycker inte att Henke gör mågon nytta på högerkanten. Han skulle fått börja på den central delen. Då hade han kommit in i matchen mycket tidigare. Synd att han inte satte nån av sina två chanser.

Men jag gillar verkligen Hasse Backe och Magnus Hedman. Myckrt roligare att se dom än Thomas Nordhal, Glenn Hysen och dom på Viasat.

Klart att Real-spelarna va trötta. Jag tycker att dom var oerhört duktiga som stog upp mot Barca med 10 man på plan.

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Men jag gillar verkligen Hasse Backe och Magnus Hedman. Myckrt roligare att se dom än Thomas Nordhal, Glenn Hysen och dom på Viasat.

Klart att Real-spelarna va trötta. Jag tycker att dom var oerhört duktiga som stog upp mot Barca med 10 man på plan.

Själv tycker jag att Henrik Strömblad är dem bästa kommentatoprn i hela världen.. Men det är fan sjukt, det finns inte en sak i världen som karlen inte vet.

Sen tycker jag att Glenn Hysen är bra expertkommentator, men Jens fjällström (eller vad han hette på TV4+ igår?) var j'vligt bra också.

Håller med om att det var bra av Real Madrid.. DEt var ett jävla snyggt mål cde gjorde också, vilken pass av Baptista-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag gillar verkligen Hasse Backe och Magnus Hedman. Myckrt roligare att se dom än Thomas Nordhal, Glenn Hysen och dom på Viasat.

Vad är det du sitter och skriver. Det ända dom kunde nämna och det ända dom vill snacka om är Ronaldinho, Ronaldinho och åter Ronaldinho, vilket jävla tjafs det blir tillslut. Sen vet inte Hedman vad han sitter och säger, usch pusch för såna pack.

Tacka vet jag Fjelle, Werner och Thulin på Canal+. Där har vi spekulanter...

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det du sitter och skriver. Det ända dom kunde nämna och det ända dom vill snacka om är Ronaldinho, Ronaldinho och åter Ronaldinho, vilket jävla tjafs det blir tillslut. Sen vet inte Hedman vad han sitter och säger, usch pusch för såna pack.

Tacka vet jag Fjelle, Werner och Thulin på Canal+. Där har vi spekulanter...

Jag menar inte bara igår. Utan varje lördag och söndag när dom är i TV4 studion. Men SVT e sämst. Ända bra e Glenn Strömberg där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...