Jump to content

The Killers


Adriian
 Share

Recommended Posts

Lyssnar på skivan igen nu (fjärde gången eller något sånt), den bara växer och växer. Gillade den inte riktigt i början men nu är jag nära att ge den 5 stjärnor. Catchiga refränger, ungefär samma fina sound och bara allmänt bra låtar.

Har lyssnat konstans på albumet sedan jag fick det. Och det blir fortfarande bara bättre och bättre för varje gång :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner mig tvungen att ta tillbaka allt dåligt jag har sagt om detta album, det är inte bara bra. det är underbart ^_^

Kan inte sluta lyssna, och idag fick jag veta att min syster som ska till Australien, när hon är där kommer The Killers spela på någon festival där, så hon kommer få se dem.. Avundsjuk :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner mig tvungen att ta tillbaka allt dåligt jag har sagt om detta album, det är inte bara bra. det är underbart :ph34r:

Kan inte sluta lyssna, och idag fick jag veta att min syster som ska till Australien, när hon är där kommer The Killers spela på någon festival där, så hon kommer få se dem.. Avundsjuk :ph34r:

Big Day Out, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...