Jump to content

Vad snusar du?


hubbert
 Share

Vad snusar du?  

127 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 220
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jatack snälla.

Kollar du igenom hela Swedish Match sortiment så ser du att det inte finns något Jordgubbs snus.

* Mörkblått Catch Licorice

* Ljusblått CatchDry Licorice

* Grönt CatchDry Eucalyptus

* Beige CatchDry Vanilla Coffee

* Lila CatchDry Cassis Menthol

Har det inte funnits innan? Vit dosa.

Har för mig att jag testade det för några år sen. Fast det var inte catch, var något annat.

nvm, Skruf tranbär var det =) Säljs det fortfarande?

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du testat skruf stark lös? Den är bra mycket godare än portionen...

Har tagit en snus av en polare. Fann ingen större njutning i stark lös heller.

Sen förstår jag inte folk som snusar LD. Det billiga briset kontrar den otroligt äckliga smaken.

Jag betalar helldre mer för snus som är gott än billigt skitsnus som smakar och luktar anus. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tagit en snus av en polare. Fann ingen större njutning i stark lös heller.

Sen förstår jag inte folk som snusar LD. Det billiga briset kontrar den otroligt äckliga smaken.

Jag betalar helldre mer för snus som är gott än billigt skitsnus som smakar och luktar anus. ^_^

Den är ju ingen höjdare men den är bra mycket godare än portions varianten iallafall.

Nää jag har hellre abstinens än snusar LD, fast Kronan lös är faktist helt okej om man har en låg budget för tillfället, men annars är det grov och ettan som man finner under min läpp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.tycker inte den smakar nått alls typ.. luktar mint.. ska testa lite olika.. kruxet är att jag inte känner till nått snus så jag vet inte vad jag ska säga när man ska köpa.. men men..

Det är ju bara testa på.. Själv snusar jag inte varje dag.. Kan hända att jag tar ett par i veckan.. men inte många..

Catch lakrits & Skruf tranbär är riktiga godingar också.. Annars så får du testa General , det är också gott ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jatack snälla.

Kollar du igenom hela Swedish Match sortiment så ser du att det inte finns något Jordgubbs snus.

* Mörkblått Catch Licorice

* Ljusblått CatchDry Licorice

* Grönt CatchDry Eucalyptus

* Beige CatchDry Vanilla Coffee

* Lila CatchDry Cassis Menthol

Haha, du hade visst rätt ^_^ Jag hade ju för mig att det stog jordgubb på den på locket nånstans.. bah..

aja, har en massa snus kvar i den.. gick ut 2004 nån gång, kan jag fortfarande ta en nu, eller kommer jag få värsta attacken och dö eller nåt? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du hade visst rätt ^_^ Jag hade ju för mig att det stog jordgubb på den på locket nånstans.. bah..

aja, har en massa snus kvar i den.. gick ut 2004 nån gång, kan jag fortfarande ta en nu, eller kommer jag få värsta attacken och dö eller nåt? :P

Du kommer inte dö eller något.

Det enda är att snuset kommer vara hårt och torrt som sand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om jag tar en nu kommer det inte vara nån skillnad från för ett par år sen när den var ny? eller? vill inte bli sjuk eller nåt ^_^

Den kommer vara torr, hård och det mesta nikotin och smak kommer vara försvunnet.. Dock inga fel på den in du hållt dom i dosan. Det är inte precis så dom börjar mögla samma dag som dom går ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...