Jump to content

Söker folk.


PlusFourtyFour
 Share

Recommended Posts

Tjaa, Jag har startat ett projekt som jag skulle vilja kalla "konkurera med hamsterpaj".

Svar nej, vi ska inte göra en likadan hemsida som hamsterpaj.

Vi ska inte ha något community shit. Vi ska ha en hemsida där de finns spel, guider, roliga saker man kan göra när man har allmänt trist. Ett forum... M.m.

Jag har börjar med en layout och ett namn har jag.. Ska fixa webbhotell snarast..

Så är ni intresserade PM'a mig.. jag ska starta ett forum där vi snackar om bygget.

Jag vill bara att ni som, Verkligen känner att ni har tid att fixa med detta någon timme om dagen, ni som KAN antingen photoshop eller html/php. Ni som känner att ni KOMMER ta detta seriöst oxh jobba för att de ska bli en bra sida..

PM somsagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför då?

bara att hela tiden se till att varje del blir bättre än deras.. och viktigast.. INGEN reklam.

Du måste ju få folk till din sida också. Visst, det går säkert med lite jobb, men att få sidan lika populär som hamsterpaj's låter som en större utmaning. Men det är inget negativt sagt, tycker du ska försöka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har valt, som inte så många andra gör.. Att verkligen försöka få mycke inehåll innan jag ens släpper något.. De är därför jag ser mig om, och frågar om hjälp. Eftersom de är ganska mycke som måste fixas innan jag vill släppa något.

Eftersom jag tror de är större chans att besökare kommer tillbaka om de faktiskt finns lite och kolla på när man kommer till en sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
Sorry att jag drar upp, men hellre de än att starta ny tråd.

Tänkte höra de finns någon som vill va med nu? projektet påbörjades och, nu ligger de bara där..

Tänkte fortsätta på de.. Så hör gärna av er isåfall.

Fortfarande ingen reklam? isf kommer du ju bara få lägga ut och lägga ut pengarna, dom använder ju bara reklam för att få pengar. (så att dom får det att gå runt utan att förlora allt för mycket pengar på det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Fortfarande ingen reklam? isf kommer du ju bara få lägga ut och lägga ut pengarna, dom använder ju bara reklam för att få pengar. (så att dom får det att gå runt utan att förlora allt för mycket pengar på det)

Ursäkta, men jag tror inte att du gillar en sida som är full med reklam.. Och de är de nog ingen som gör..

Så jag ser ingen anledning till att nu, medans sidan är okänd och i stortsett ingen vet om den. Att då lägga ut massa reklam.. För de ser man ganska snart att man inte tjänar något förens sidan är tillräckligt stor.. Och den blir inte större för att man har reklam.. Den blir större om man lägger ner tid, och jobb på den.. Helst utan reklam.. Iallafall till en början.

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, men jag tror inte att du gillar en sida som är full med reklam.. Och de är de nog ingen som gör..

Så jag ser ingen anledning till att nu, medans sidan är okänd och i stortsett ingen vet om den. Att då lägga ut massa reklam.. För de ser man ganska snart att man inte tjänar något förens sidan är tillräckligt stor.. Och den blir inte större för att man har reklam.. Den blir större om man lägger ner tid, och jobb på den.. Helst utan reklam.. Iallafall till en början.

Tror nog många, som jag, bara ignorerar reklamen, men fine...punga ut med dina egna pengar, det gör inte mig någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Tror nog många, som jag, bara ignorerar reklamen, men fine...punga ut med dina egna pengar, det gör inte mig någonting.

Så du tror att man tjänar fett me pengar om man har lite reklam och ca. 100 besökare till en början.. För då ska du veta att så är de inte..

Inte alls.

Och som du säger själv, många ignorerar reklamen.. Och om alla gör de.. Då tjänar jag inget på de iallafall?

jaja, tillbaka till tråden.. PMa om ni vill va med! ^.^

Redigerad av PlusFourtyFour
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...