Jump to content

Senast inhandlade DVD


jaeger
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Family guy boxen från kina. Annars fick jag Van Helsing och Gingerdead man från min syrra från ryssland. har bara sett lite av Ginerbread man, som handlar om en pepperakaka som blir riktig å dödar folk. Filmen jag har, finns det ingen text på , och den är dubbad till ryska med samma ryska gube som dubbar ALLA röster. Suger >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Family guy boxen från kina. Annars fick jag Van Helsing och Gingerdead man från min syrra från ryssland. har bara sett lite av Ginerbread man, som handlar om en pepperakaka som blir riktig å dödar folk. Filmen jag har, finns det ingen text på , och den är dubbad till ryska med samma ryska gube som dubbar ALLA röster. Suger :)

"lite" oftopic men ändå: min släkt bor i Ryssland så man har vart där en hel del, alla filmer på deras TV är dubbade till ryska och med en ruta för teckanspråk, och så har jag några ryska filmversioner av tex. King Kong. sen har jag Madagaskar dubbad till ryska på datan, har haft rysk version av XP och så har jag några spel på ryska ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...