Jump to content

Onlinespel


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel

MIN PERSONLIGA FAVORIT på nätet (Du ska ta körkort med en kritisk körskolelärare ^_^ )

ETT ANNAT KUL SPEL som jag hittade idag (Du kör rally på kända formel-1 banor fast med toktrimmade bubblor som gör 250 km/h :o

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel

MIN PERSONLIGA FAVORIT på nätet

ETT ANNAT KUL SPEL som jag hittade idag

*EDIT*

Det här är ingen posthunt topic så inläggen bör begränsas till max 1 post per dag

Det vore ju bra om man beskrev om vad spelen går ut på också ^_^

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul topic ^_^

The Rockstar Game är det kul spel, du ska skapa ett band/en artist och skapa låtar, turnera och släppa singlar/skivor. Spelet är helt textbaserat, men riktigt kul ändå, har precis släppt min första platta :P

Annars kan jag säga att Tactical Assassin är mitt favoritspel i flash. Du spelar som en yrkesmördare och ska utföra olika uppdrag. Synd bara att spelet är så kort, en uppföljare är utlovad men det känns som att jag har väntat ett bra tag nu <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul topic ;)

The Rockstar Game är det kul spel, du ska skapa ett band/en artist och skapa låtar, turnera och släppa singlar/skivor. Spelet är helt textbaserat, men riktigt kul ändå, har precis släppt min första platta :)

Annars kan jag säga att Tactical Assassin är mitt favoritspel i flash. Du spelar som en yrkesmördare och ska utföra olika uppdrag. Synd bara att spelet är så kort, en uppföljare är utlovad men det känns som att jag har väntat ett bra tag nu ^_^

Rockstar-spelet ägde <_< , och Silent Assasin var lite kort, tyckte inte heller att det var så kul :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...