Jump to content

Onlinespel


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

Hittade ett nytt spel idag, det är en blandning av frågesport och motorsport, du väljer ett stall, sen får du 3 frågor, svarar du rätt på en får du tex. 25% bättre acc. eller så, sen kör du mot andra stall på en hal snöbana, lite som toksnabbt folkrace

LÄNK

BTW, det krävs snabbt bredband för att inte lagga :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag editerade var detta!

Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel

Känn dig pwned!

Ja, innan du editerade in det i din post tröck jag på Add Reply, sedan satte jag mig och lirade lite, sedan skrev jag klart mitt hotinlägg till kattälskaren och då hade du editerat in det i din post.

Då blev det en likadan tillsägelse av mig, ska det vara så svårt att fatta ?

Och jag är inte ägd på något sätt säger jag, jag gjorde bara ett misstag att spela medans jag svarade på kattälskarens inlägg, lägg ner nu, jag har rätt du har fel så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, innan du editerade in det i din post tröck jag på Add Reply, sedan satte jag mig och lirade lite, sedan skrev jag klart mitt hotinlägg till kattälskaren och då hade du editerat in det i din post.

Då blev det en likadan tillsägelse av mig, ska det vara så svårt att fatta ?

Och jag är inte ägd på något sätt säger jag, jag gjorde bara ett misstag att spela medans jag svarade på kattälskarens inlägg, lägg ner nu, jag har rätt du har fel så är det.

Ok men fattar inte vad som är så himla viktigt? :ermm:

Detta spelet äger klick me-----> ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok men fattar inte vad som är så himla viktigt? :ermm:

Detta spelet äger klick me-----> ;P

Det var ju du som fortsatte tjafsa, och när man ser en som skriver "känn dig pwnd" / "BUSTED" längst ner måste man bara svara och överbevisa det felaktiga uttalandet.

Edit : Skitkul spel, gillar minigolf-spel. Synd på reklamen om Fullversion-spelet hela tiden.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...