Jump to content

Slickande tupp?


Recommended Posts

Har hört att det ska finnas ett berg som ser ut som en penis i Las Venturas. Har hittat några berg som är långa men vet inte som är den 'officiella' penisen.

Sedan har jag oxå hört att det ska finnas en tupp i en by utanför Las Venturas som slickar på detta berg eller något annat 'könsorganliknande berg'. Vad är detta?

Kan någon vara snäll och markera ut på en karta vart bergsnoppen är och vart tuppen är. Ännu bättre vore det om jag fick en bild :unsure: (Inte den från 'Myter och Påskägg-tråden' tack, har redan sett den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hört att det ska finnas ett berg som ser ut som en penis i Las Venturas. Har hittat några berg som är långa men vet inte som är den 'officiella' penisen.

Sedan har jag oxå hört att det ska finnas en tupp i en by utanför Las Venturas som slickar på detta berg eller något annat 'könsorganliknande berg'. Vad är detta?

Kan någon vara snäll och markera ut på en karta vart bergsnoppen är och vart tuppen är. Ännu bättre vore det om jag fick en bild :unsure: (Inte den från 'Myter och Påskägg-tråden' tack, har redan sett den.

"Snoppberget" går att finna nära flygfältet ute i öknen som man senare i storyn får köpa och bruka, närmare bestämt vid ormfarmen (snake farm). Tuppen slickar inte på någonting utan står bara på en plattform och pickar ned i marken. Den kan du hitta i hålan som ligger nordöst om samma flygfält.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jo, jag hoppas att det var till någon hjälp. Ja, ormfarmen, det ska ligga en kniv och något fordon (kommer dock inte ihåg vilket) utanför. Har för mig att det é den man åker till när man har hittat Kent Paul och hans polare ute i öknen.

Hade glömt att ormfarmen låg där.. Men kom på det när du skrev det.. Men den är ju tråkig, finns inga ormar.

Hmm.. Hittade inte tuppen.. :unsure:

Ps. Bf Injection :P

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...