Jump to content

GTA: Sweden beta är ute!


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag VAR medlem i modarkivet jag spammade i spam forumet typ 30 inlägg sen fick jag en varning sen direkt efter bannad till 2033 precis innan jag fick varningen läste jag reglerna och det stog att man inte fick göra som jag gjort :( så nu är jag bannad... :D kan ingen snälla plx please plix plz SNÄLLA Ge mig beta 2!!!! Snälla!!!! :'( :'( B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag VAR medlem i modarkivet jag spammade i spam forumet typ 30 inlägg sen fick jag en varning sen direkt efter bannad till 2033 precis innan jag fick varningen läste jag reglerna och det stog att man inte fick göra som jag gjort :( så nu är jag bannad... :D kan ingen snälla plx please plix plz SNÄLLA Ge mig beta 2!!!! Snälla!!!! :'( :'( B)

För det första. ANVÄND KOMMATECKEN!

För det andra. Reglerna gäller för dig också. 60 posts or no cake.

Och om du spammar så mycket som du gjorde får du skylla dig själv... sen att posten inte räknas i spamforumet kanske var ett dåligt drag! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det för elitistisk smörja att man inte får beta bara för att man inte har spammat på ett skitforum? :shifty:

Nödvändigt inlägg.

Du var givetvis tvungen att skriva ett spaminlägg?

Varför bryr du dig ens om forumet är skit? Jävla nöt. -.-

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är det för elitistisk smörja att man inte får beta bara för att man inte har spammat på ett skitforum? ;)

Anledningen till att man måste ha postat minst 60 post på forumet är för att vi bara vill dela med oss av betorna till sådana som är någolunda aktiva innom projektet. Men när vi har kommit en bit på vägen så komme alla ha möjlighet att ladda ner betan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till att man måste ha postat minst 60 post på forumet är för att vi bara vill dela med oss av betorna till sådana som är någolunda aktiva innom projektet. Men när vi har kommit en bit på vägen så komme alla ha möjlighet att ladda ner betan.

Bra svar.

Nödvändigt inlägg.

Du var givetvis tvungen att skriva ett spaminlägg?

Varför bryr du dig ens om forumet är skit? Jävla nöt. -.-

Dåligt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...