Jump to content

GTA: Sweden beta är ute!


SlewME
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SlewME sa något om nån HD krach eller något som gjorde att det blev fel på polis texturerna. Någon som har de "riktiga" kan la skicak de til SlewME.

GTA Sweden Total Convertion beräknas bli klart/delvis klart i sommar. I Svverige kommer jag även skapa tomter som man kan reservera om man vill bygga sitt hus i sketchup och ha med. Eller fjäska till sig att jag bygger det.

GTA Sweden Total Convertion Danska Betan kanske med lite tur kan släppas redan nästa onsdag. Eftersom jag är ledig ända tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SlewME sa något om nån HD krach eller något som gjorde att det blev fel på polis texturerna. Någon som har de "riktiga" kan la skicak de til SlewME.

GTA Sweden Total Convertion beräknas bli klart/delvis klart i sommar. I Svverige kommer jag även skapa tomter som man kan reservera om man vill bygga sitt hus i sketchup och ha med. Eller fjäska till sig att jag bygger det.

GTA Sweden Total Convertion Danska Betan kanske med lite tur kan släppas redan nästa onsdag. Eftersom jag är ledig ända tills dess.

Låter hel fint det här med danska betan! Stressa inte bara! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA: Sweden beta 2 är påväg. Nu är det inte långt kvar tills beta 2 släpps.

Det finns lite grejer att justera och därefter kommer alla i modding-teamet att kunna ladda ner den, någon eller några veckor därefter kommer ni "åskådare" att få ta del utav den.

Vill du veta mer, eller vara en utav de första att ladda ner denna beta? Följ allt på Modarkivet.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA: Sweden beta 2 är påväg. Nu är det inte långt kvar tills beta 2 släpps.

Det finns lite grejer att justera och därefter kommer alla i modding-teamet att kunna ladda ner den, någon eller några veckor därefter kommer ni "åskådare" att få ta del utav den.

Vill du veta mer, eller vara en utav de första att ladda ner denna beta? Följ allt på Modarkivet.se

Smygreklamen där :huh:

Sen för övrigt kan jag säga att dom som är duktiga moddare eller kommer med bra förslag kanske kommer med i gta-sweden teamet. Då finns det även 2 hemliga forum som bara vi på gta-sweden teamet kan se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oscarw_89 kan man boka en tomt i sverige nu? isåfall skulle jag vilja ha en jag tänkte göra huset där jag bor.

Hur är det med polys hur många får man använda på sitt hus?

Ungefär vilken del i Sverige ligger dit hus?

Och hälst under 1000 pollys (antingen e det 1000 eller 2000 som är max på vad SA klarar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...