Jump to content

Min hemsida.


kire21
 Share

Recommended Posts

Vet inte egentligen vad jag ska säga. Ingen av er både få credits... ni har ju inte ens gjort designen. Man borde säga att Freewebs har gjort ett bra jobb. Ni står ju bara för innehållet... ^_^

Bobbo, ditt innehåll på sidan är bra.

kire21, du borde skriva lite mer... ;)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte egentligen vad jag ska säga. Ingen av er både få credits... ni har ju inte ens gjort designen. Man borde säga att Freewebs har gjort ett bra jobb. Ni står ju bara för innehållet... ^_^

Bobbo, ditt innehåll på sidan är bra.

kire21, du borde skriva lite mer... ;)

Jo, då får man tacka igen! Hörrudu, lite jobb é det allt. Titta på min biografi, diskografi med mera. Allt é skrivet för hand eftersom biografin é från egna fakta. Men diskografin, humdum. Om någon vet hur man bär sig åt för att kopiera och klistra in i FreeWebs é ni så välkomna att berätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, ser tydligt att du inte orkat titta att jag faktiskt kan göra riktigt snygga hemsidor, och jag hade faktiskt en om 3d design förut, och jag hade kunnat tänka mig göra en till dig, men du frågade inte så snällt....

Nej, det passar väl utmärkt med tanke på att du inte kritiserade särskilt snällt heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...