Jump to content

Min webbradio


eliizar
 Share

Recommended Posts

Kul att han sa idol på svenska med...  ;)  "Billy Idol"... Jag skulle ju ha sagt aj-doll, om det varit jag. Tur att det inte är det, kanske... ;)

Haha ja där garvade jag lite

EDIT: Behöver man ha högtalarna på när man spelar musiken eller räcker det med att man spelar den på datorn utan högtalarna på ?

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, vad tuff du är då... Såna kommentarer sänker verkligen... Orka försöka vara tuff!!! ;)

Nej alla gtasajten-medlemmar verkar tro att man försöker vara tuff bara man säger något som är emot vad topicen handlar om? ;)

Jag fattar verkligen inte det.

Jag sa inte att det var något fel på att sända webradio jag sa bara att jag hållt på med sånt innan och det jag menade var att jag inte tycker sånt är kul längre.

Den kommentaren du gav mig nu sänker verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej alla gtasajten-medlemmar verkar tro att man försöker vara tuff bara man säger något som är emot vad topicen handlar om? ;)

Jag fattar verkligen inte det.

Jag sa inte att det var något fel på att sända webradio jag sa bara att jag hållt på med sånt innan och det jag menade var att jag inte tycker sånt är kul längre.

Den kommentaren du gav mig nu sänker verkligen.

"Usch, sånt gjorde man för två år sen", det är typ som "Fan vad gammalt och tråkigt...". Det är lite tråkigt att höra när man själv tycker att det är kul, och man just upptäckt det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...