Jump to content

Diverse frågor om LCS & PSP


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Har lite frågor om styrningen till LCS.

controls_626878_0.png

Enligt den här bilden autosiktar man med R till fots och manuellsiktar med L. Vad är då D-pad down för nån knapp? Vad är skillnaden mellan L och down?

När man åker bil, hur gör man då en drive-by? Jag trodde man höll in L resp. R för att kolla vänster/höger, för att sedan trycka O för att skjuta. Men så är det inte? Och hur kollar man rakt bakåt?

Sen lite grann om soundtracket. Är det Official trailer 1 som är huvudtemat, eller nr 2? Eller båda? :) Multiplayerlåten antar jag inte finns med i spelet (:ermm:) men är det nån som vet vad den heter?

[OT]Vad heter låten i Nokia-reklamen om en 3G-telefon där det som vanligt kommer upp texter som "Se. Känn. Hör. Upplev." mm? :"> En snubbe med glasögon ligger i ett tält och flinar, sen kommer lite bilder från nån slags festival... vill gärna veta vad låten heter. Sorry för offtopic.[/OT]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att kolla åt sidorna, bakåt m.m. så håller man in Left och trycker bakåt eller åt sidorna med den analoga styrspaken. Sen så går det att ändra så att man kan kolla åt sidorna med left och right, men då kommer handbromsen att flyttas till en av dom vanliga knapparna.

Jag tycker kontrollen fungerar bra med tanke på att det saknas en analog styrspak, men som sagt, det är inte så stor skillnad på kontrollen från dom stationära spelen, så man vänjer sig rätt så snabbt, gjorde i alla fall jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...