Jump to content

Less på Movie Maker


RavenE
 Share

Recommended Posts

Jag har lessnat på Movie maker och undrar om det finns tips på andra program?

Jag vill gärna har ett program som är bra för att göra specialeffekter! Typ, fejka volter, lägga till eld på vapen etc.

Ge tips på hemsidor där man kan hitta det GRATIS, eller om nån har något bra program så får ni gärna skicka!

RavenE0@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va e det som e dåligt med Movie maker?

Fast jag har en annan fråga också. Kanske lite offtopic. Men men.

Vet någon om man kan köpa kablar som går mellan videon och datan? För det finns ju mellan TVn och datorn. För jag har inspelningsband som jag skulle vilja få in i min data. Så vet någon om det finns sån typ av kabel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget speciellt. De saker som finns i det fungerar perfekt även om inkompetenta andvändare kan påstå annat. Dock så har andra program fler möjligheter att välja på vad man vill göra med sin video.

Precis! Jag är inte less på det, på det sättet så att jag inte kommer att sluta använda det. Alla mina filmer som jag och mina polare har gjort, har blivit jättebra! Men jag vill som sagt ha fler möjligheter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa gång du köper dator köp en mac ffs! då får du saker som en windowsanvändare bara kan drömma om. ^_^ ...för mycket bra pris. (då inklusive film redigeringsprogram skälvklart)

Oh yeah, iLife är über. Klipp ihop filmen i iMovie, som har massa funktioner, lägg till egenkompenerad musik från Garageband, exportera till iDVD och gör en DVD av det, komplett med kapitel.

Och därför suger Movie Maker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...