Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Tihi, det här är ju skit kul. Sitter och pratar med ryssar.. Btw, Jag råkade tryck TAB, och vart helröd och kunde springa fort som fan, hur laddar om upp den här kraften igen? Den tog liksom slut.. ^^ Redigerad 11 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Tihi, det här är ju skit kul. Sitter och pratar med ryssar.. Btw, Jag råkade tryck TAB, och vart helröd och kunde springa fort som fan, hur laddar om upp den här kraften igen? Den tog liksom slut.. ^^ Haha Naked Snake har jag också sett idag När du slåss så laddar det upp säg själv.. Jag är Level 10 nu Och min Karaktär heter Goliath_II Redigerad 11 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Varenda gång jag har lirat så har jag jämt möt en som heter Adde_cool och en som heter FALLEN_1337. BTW spelar på Aege heter Kikai och är lvl 7 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Haha Naked Snake har jag också sett idag När du slåss så laddar det upp säg själv.. Han är snäll. Jag sa att jag var kär i han och då invitade han mig direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 http://img479.imageshack.us/img479/5875/sroclient20060211210926420cl.jpg my guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ytterligare en n00bfråga från mig... hur startar man en Exchange? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Var det du som stog vid östra porten för en liten stund sen Kling66? Du pratade med nån som hette julemust eller nått sånt, jag stog typ bredvid er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Aaa de va ja de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hehe hade ni kul då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Skriv vad ni heter i spelet och vilken server ni lirar på.. Min; Kemio Aege Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 AEGE: Goliath_II :: Level 10, 20 % kvar till 11 Micke :: Level 6 Borde ha någon i en annan server också men minns ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Toxie, lvl 16, lirar på AEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jingfee lvl 17 på Troy. Har inte spelat på ett tag, ska kanske göra en ny character någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Kikai lvl 7, Aege EDET: kan ingen klistra denna, det här spelet berkar ju bli lika populärt som WoW Redigerad 12 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Ok, jag har fattat att du inte spelar på samma Silkroad online som oss övriga.. Vilken version har du och var hämtade du den? Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Kling66 lvl 13 å spelar på AEGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ok, jag har fattat att du inte spelar på samma Silkroad online som oss övriga.. Vilken version har du och var hämtade du den? Tror inte det är hans egna screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Nu ska jag också börja att lira EDIT: Jag kommer inte in på Aege servern Disconnected by server står det och när jag klickar på confirm går spelet ur sej Ska det vara så? Redigerad 12 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) FAEN! :'( Man kommer ju inte in på nån server Får ta igen alla timmar ja missat i natt då @Diarre... : det är för att Servern är full :'( Redigerad 12 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts