Jump to content

-iPod - laddningsproblem!


P-C
 Share

Recommended Posts

...och för att dom är så jäkla SNYGGA.

Älskar apple. Känns fel att sitta med en ful jämra PC framför mig ur ren estetisk synvinkel.

Apple äger Microsoft på det mästa, nu när mac går från IBM™ till Intel™ så blir det väl mac:arna ännu bätre -_- I frammtiden kommer jag nog inte kunna köpa något annat än iPod. Creative och annat kasnke är bra men alldrig samma känsla + att iTunes är underbart >_<

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apple äger Microsoft på det mästa, nu när mac går från IBM™ till Intel™ så blir det väl mac:arna ännu bätre -_- I frammtiden kommer jag nog inte kunna köpa något annat än iPod. Creative och annat kasnke är bra men alldrig samma känsla + att iTunes är underbart >_<

Kan inte hålla med dig om att iTunes är underbart, för jag tycker att det är plottrigt, segt och fyllt med massa skit, men själva ipodarna är underbara.

Nice med några som har fått linux att funka på dom också, kör lite gameboyspel och filmer på min svartvita 20giggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte hålla med dig om att iTunes är underbart, för jag tycker att det är plottrigt, segt och fyllt med massa skit, men själva ipodarna är underbara.

Nice med några som har fått linux att funka på dom också, kör lite gameboyspel och filmer på min svartvita 20giggare.

iTunes är utan tvekan den bästa musikspelaren!

Man behöver inte lägga in allting om och om igen som i Media Player till exempel.

Att ha som jag har är extremt skönt enligt mig.

post-22-1137174067_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

iTunes är utan tvekan den bästa musikspelaren!

Man behöver inte lägga in allting om och om igen som i Media Player till exempel.

Att ha som jag har är extremt skönt enligt mig.

Ja, windows media player suger också.

Gillar inte iTunes eftersom det är segt och ser fult ut. Som vanligt, enligt min åsikt.

Dom där mapparna som du har, sådana får jag automatiska i foobar, utan att jag behöver göra allt manuellt. Foobar ser fint ut också.

*edit*

Och ja, det håller kvar allting, jag behöver inte lägga till något igen.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...