Jump to content

-iPod - laddningsproblem!


P-C
 Share

Recommended Posts

Åfyhelvete vad jag trött jag på denna skit. Har haft samma tre album (mutter, Reise Reise och Eifersucht) på min iPod i typ tre månader. Det går inte att lägga över nya! Jag har uppdaterat iPoden och iTunes men inget funkar!

Jag hatar itunes ;) man kan typ inte öppna hårdisken på den o lägga in andra filer som en vanlig mp3 Apple suger :):wub::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar itunes ^_^ man kan typ inte öppna hårdisken på den o lägga in andra filer som en vanlig mp3 Apple suger ^_^>_<>_<

@GRIM:Det kan man visste, Det ända man behöver göra är att kryssa i Itunes och gå igonom utforska

@PC: Jag tror att inte finns längre i den map du hade den. Musiken sparas inte i Itunes den tar musiken från den plats du har anget den ifrån, SÅ jag tror att den låt du försöker skicka till ipoden inte finns i mappen men ändå står med i Itunes...Det är så för mig iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dom flesta mp3spelarna. Så det måste finnas en bättre ursäkt.

Apple ligger alltid steget före, när apple börjar med att man kan ha film så kommer de andra med 2 färgs skärmar. Sen har ju inte du kommit med någon bra förklaring varför man inte ska köpa från dem. Okej, andra mp3'er kanske också är händiga men apples produkter är knappast sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...