Jump to content

Maplestory


Addepladde
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt blev snyggare!!!

...

Där sitter fina lilla EyeQuee och Biffen som små änglabarn och ler... Sen är där jag och Kpist som små jävulsungar!

Försökte ju också le! Men kom åt fel knapp.

Men så blir det ju alltid, man försöker le men det blir bara pannkaka av alltihop :)

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta har jag kommit fram till efter jag kom till lvl 11 på min Theif:

Vill du kunna ta monster från distans, Då är theif ganska bra med kast-stjärnor, Fast det är ganksa gay tycker jag, nästan lika gay som bågskytt aka Bögskytt<--(Alla creds går till Siana som kom på detta nick ;D)

Och så låter kast-stjärnorna nått förjävligt!

Om man ändå vill var Theif men inte kassta kaststjärnor kan du vällja att andvända dagger, dv.s korta svärd/Knivar

dåligt med daggers: Ska man ha daggers måste man typ stå på fiendet för att träffa.

Och därmed tar man mer träffar och då måste man köpa en massa extra potions som är svindyra

Bra med daggers: Man slår snabbt och kraftfullt.

Som ni kanske har räknat ut så har jag redan lessnat på min Theif och återgår till min warrior!

EDIT: Det var nog meningen att jag skulle vara Warrior! =), Skrev att jag sålde fame så fick jag 50k av en snubbe. Bara fick det. Han ville inte att jag skulle höja hans fame eller något!

:lol:

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...