Jump to content

Maplestory


Addepladde
 Share

Recommended Posts

Har testat spelet nu, tyckte att det var fint gjort

och så men det blev snabbt drygt.

Helt ok lir iaf om man inte har något att göra.

Beror på hur långt du kom. Vid level 7,8,9 blir det jävligt drygt. Men sen går det uppåt igen!

*Smash*

Jag är med senare. Just nu måste jag skala potatis. Jävla farsan. Säkert mutad av SÄPO.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Beror på hur långt du kom. Vid level 7,8,9 blir det jävligt drygt. Men sen går det uppåt igen!

*Smash*

Jag är med senare. Just nu måste jag skala potatis. Jävla farsan. Säkert mutad av SÄPO.

Jag har funderat på att göra en theif men orka börja om hela spelet. Har säkert spenderat mer än 5 timmar varje dag sedan jag började med maplestory.

Så jag behåller min Warrior ett tag till =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på att göra en theif men orka börja om hela spelet. Har säkert spenderat mer än 5 timmar varje dag sedan jag började med maplestory.

Så jag behåller min Warrior ett tag till =)

Pah. Jag har, utan mening, testat alla yrken nu. Om jag ska ranka dem blir det följande:

1. Warrior- skadar mest- är roligast att ha, helt enkelt.

2. Thief- kul och cool. Kan det bli bättre?

3. Magiker- de är trots allt riktigt coola. Dyra, måhända, men coola. Sen kan man bli magiker redan vid lvl 8.

4. Bågskytt- borde heta bögskytt. Klädseln är så jävla gay, och man behöver pilar exakt hela tiden. ><!

... Ska vi riva ett järn? Istället för potatisskalning fick jag plocka kattskit. Jag känner mig lurad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min Thief Rouge p00ndar alla! Jag lovar... Ingen vågar sig på mig ^_^

T-Ryder började gråta när han först såg min mäktighet!... Eller, ja... Skit samma...

Tillbaka till verkligheten (?)

Jag ska lira lite nu...

Booya!

Whattefock? En bild!!!

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, börjar bli galen nu.

Det går inte att regga för mig. När man skulle skriva in email så skrev jag "sikorkaa@hotmail.com och valde "Other" fast jag igentligen skulle välja "Hotmail"(?), så nu verkar det inte komma något aktiverings mail till mig.  :)

:'(  SÅ NU MOMMER JAG ALDRIG KUNNA SPELA!"

Regga nytt acc med ny mail?

Påtalomingenting: Gjorde en ny char förut. Ska testa att vara theif. gillar jag det behåller jag den annars fortsätter jag på warriorn.

Så Siana nu har du en chans att lvla förbi min EyeQuee =)

Btw, den nya char. heter IceQue

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...