Jump to content

Dom läggs inte till i Gta3.img


Reve
 Share

Recommended Posts

Ja har försökt installera moddar som lägger till fler gängmedlemmar, men när man lägger till dom så läggs dom inte till. Inget händer :) Varför? Ja har ju ändrat andra grejer och så. Det är denna ja vill installera Gangmod LS

Det tyder på att du gör något fel ^_^

Nä, ärligt, men har du kollat så att alla namn och så är rätt skrivna, att det inte är någon fil som ej är rätt och så? Ta och installera om modden och kolla om det fungerar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tyder på att du gör något fel ^_^

Nä, ärligt, men har du kollat så att alla namn och så är rätt skrivna, att det inte är någon fil som ej är rätt och så? Ta och installera om modden och kolla om det fungerar :P

Har prövat 54 gånger(nästan exakt) när jag lägger till Ballas4,Fam4,Fam5 etc. Så står det att dom är tilllagda,men om man kollar där dom borde ligga så finns bara Ballas1-3,Fam1-3,VLA1-3 och såvidare. Varför? JA blir snart tokig. :)

Edit: Fin Admiral modd! När kommer den?

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När kommer din Admiral bil?

Säger detta oficiellt nu:

Min Admiral + lite annat stuff;) Har jag nu laddat upp på gtamods, gjorde det redan för 2 dagar sedan, men dom har ej kommit upp i arkivet än. Någon sover nog på sin post... (:!!!:)

Men dom är påväg upp nu, och om du som modertor (A.A tror jag som sköter uppladdningar) kan väl PM'a om han inte fått modden än, så får jag väl ladda upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger detta oficiellt nu:

Min Admiral + lite annat stuff;) Har jag nu laddat upp på gtamods, gjorde det redan för 2 dagar sedan, men dom har ej kommit upp i arkivet än. Någon sover nog på sin post... (:!!!:)

Men dom är påväg upp nu, och om du som modertor (A.A tror jag som sköter uppladdningar) kan väl PM'a om han inte fått modden än, så får jag väl ladda upp igen.

Bra! ^_^ Admiral är en av mina favoritbilar och nu kommer jag garanterat att älska den mer. (:!!!:)

Jag har gjort detta Haitian Skin Lila och tänkte göra det till en Balla Member. Hur gör man Bmp till Txd? Ja använder TXD Workshop för att göra txd till bmp men vad behöver man för att göra tvärtom?

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja orkar inte starta ny tråd så ja fortsätter på denna...Vad har dom tre siffror på vänster sidan för betydelse? Alltså om man ska lägga till ett eget skin till Ballas t.ex vad ska man skriva för siffror då? Fan det gick inte att uploada.

Det finns ju fler ballas medlemar och numren är för varje medlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju fler ballas medlemar och numren är för varje medlem.

Alltså i filen Peds.Ide så ser det ut så här, Men vad har siffrorna längst till vänster för betydelse? (dom med utropstecken nedanför)

!135!Ballas2,Ballas2,GANG1,Voice....

!136! Ballas3,Ballas3,GAN....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...