Jump to content

Nu när sidan varit nere.


Jazz
 Share

Recommended Posts

Suck ... snacka om tråkigt. Just nu känns det som om jag har spelat ett dataspel i fem timmar, fått ett avbrott, och glömt spara. Jag menar, allt som har skrivits, alla sköna topics, verkligen all framgång den senaste månaden. En månads topics låter kanske inte så mycket men för mig känns det så. Speciellt är det ju tråkigt med Möt Forumiten, där massivs med jobb har fösvunnit, och det verkar som Vice inte gjort backup? :mellow:

Fast om man ser det från den ljusa sidan, så är ju en del spam borta, en del tråkiga kommentarer och en del onödiga topcis. Fast det är det ju ändå inte värt tycker jag.

Dessutom måste jag påpeka att vi kan vara så glada över att ha Hultenius till admin. Han har verkligen jobbat mycket med den här sajten och visar aldrig något tecken på att ge upp.

Därför vill jag bara tacka alla och speciellt Hultan för ett så underbart forum och en förbaskat bra GTAsida. Jag hoppas at det inte bara är jag som tycker såhär? Nu är det dags att starta om spelet och fortsätta, därför önskar jag er alla en riktigt god fortsättning!

//Jazz

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jazz, du ska bara veta hur kazz jag mår... :mellow:

Jag tänkte efter den senaste krachen att jag skulle ta kopior på allt. Tyvärr gjorde jag inte det. (Men nu har jag gjort det)

Det tråkiga är för de medlemmar som blivt drabbade är att intervjuerna har tunnats av ganska rejält och alla personliga frågor har försvunnigt. Men som sagt, har ni frågor som ni vill ställa till de 5 drabbade jager, BroDD, GTApimpfoolife Azore och The Dude. så skriv dem i "Veckans Forumit" innan söndag så lägger jag in dem.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...