Jump to content

Vice City igen


JohnnyH87
 Share

Recommended Posts

Det är bäst på sommaren, då är stämningen bättre :o

Måste faktiskt hålla med om det, för min egen del så upptäckte jag VC på just sommaren så varje gång jag lirar det blir jag nostalgisk, alla nätter man satt uppe och spela det.

San Andreas är bra men det blir inte samma känsla som Vice City.

Har ett par fina minnen från SA med men....som sagt inte riktigt samma känsla.

Fasen måste börja spela det igen nu ;)

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Men åå, gör inte så här mot mig. Nu känner jag ju att jag måste installera igen! ;)

Jag kan utan att överdriva säga att VC är det spelet som jag har spelat mest av ala spel som finns. Det jag vill säga att jag har spelat det nåt så oerhört mycket så att jag nästan blir rädd för mig själv. (w00t)

Men det jag vill ha sagt är att VC är verkligen inte ett spel man bara kan glömma. Och den där dagen när jag insåg att det inte roade mig längre (när jag hade spelat det i princip varje dag från det att det släpptes till att San andreas släpptes)..Den var den värsta dagen jag varit med om, tror jag.

Och sedan när jag köpte SA och jag inte alls fick den där sköna känslan i magen. Det var jävligt tungt. :(

Det bästa just nu vore om R* gjorde ett nytt spel i Staden Vice City, precis som de gjorde med Liberty City. Det vore för jävla underbart. ^_^

Edit: ja just det, själva frågan ja: NEJ, jag har inte börjat nostalgi-spela det än. Kommer jag inte kunna göra på flera år :(. Tog bort det från datorn förrens för typ 2 månader sedan

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åå, gör inte så här mot mig. Nu känner jag ju att jag måste installera igen! ;)

Jag kan utan att överdriva säga att VC är det spelet som jag har spelat mest av ala spel som finns. Det jag vill säga att jag har spelat det nåt så oerhört mycket så att jag nästan blir rädd för mig själv. (w00t)

Men det jag vill ha sagt är att VC är verkligen inte ett spel man bara kan glömma. Och den där dagen när jag insåg att det inte roade mig längre (när jag hade spelat det i princip varje dag från det att det släpptes till att San andreas släpptes)..Den var den värsta dagen jag varit med om, tror jag.

Och sedan när jag köpte SA och jag inte alls fick den där sköna känslan i magen. Det var jävligt tungt. :(

Det bästa just nu vore om R* gjorde ett nytt spel i Staden Vice City, precis som de gjorde med Liberty City. Det vore för jävla underbart. ^_^

Edit: ja just det, själva frågan ja: NEJ, jag har inte börjat nostalgi-spela det än. Kommer jag inte kunna göra på flera år ;). Tog bort det från datorn förrens för typ 2 månader sedan

Håller med på alla punkter där tror jag. :( VC var så himla mycket skönare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har två ex. av Vice City till PS2 då det första av dom gick sönder. Men nu funkar inte det andra heller. ^_^

Men iallafall, Vice City är klart det bästa GTA-spelet och ett av mina favoritspel genom tiderna. Underbar miljö, fantastisk musik (så bra att man måste tokrusa och sno en bil om man kör sönder den gamla medans låten spelas) och underbar gameplay. Tacka vet jag San Andreas för dess stora yta, mer fordon etc. Men känslan i VC slår den då inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men iallafall, Vice City är klart det bästa GTA-spelet och ett av mina favoritspel genom tiderna. Underbar miljö, fantastisk musik (så bra att man måste tokrusa och sno en bil om man kör sönder den gamla medans låten spelas) och underbar gameplay. Tacka vet jag San Andreas för dess stora yta, mer fordon etc. Men känslan i VC slår den då inte. ^_^

Woaa..! :) Det där är E X A K T min åsikt! Kunde verkligen inte skrivit det bättre själv! (vilken också märks i mitt förra inlägg :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har dödat sonny nu och efter ett tag ringde kent paul och sa något om mercedes och sen ringde hennes pappa ??? vad ska jag göra nu är allt slut nu?? :'( vet inte vart jag ska posta det här men ni borde ju kunna hjälpa mig

Det är slut... dock så finns det en bugg som gör att man inte behöver köpa alla byggnader och göra uppdrag. När jag varvade spelet för 2:a gången så fick jag samtalet från Rosenberg när jag inte ens köpt filmstudion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...