Jump to content

"muskelmaskiner"?


Elander
 Share

Recommended Posts

Hej!

jag har inte kommit på ngt kul att önska mig till julen, så tänkte jag om jag skulle önska mig en Sånhär , så jag inte bara får en massa pengar.

men stämmer det asså, det e väl inget skit som sen inte fungerar som det ska eller?

Man får biverkningar.

Om man tränar på de gammla goda sätten så blir man rörligare och starkare.

dom där gör bara musklerna större och utdragna :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

jag har inte kommit på ngt kul att önska mig till julen, så tänkte jag om jag skulle önska mig en Sånhär , så jag inte bara får en massa pengar.

men stämmer det asså, det e väl inget skit som sen inte fungerar som det ska eller?

Jag håller med Meller, öska dig ett gym kort istället.

Då kan du träna alla muskler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha då var det lite värre... Tror vanliga situps fungerar lika bra som den där maskinen.

Men börja köra lite övningar med din egna kropp, då har du en bra grund sen när du ska börja gyma..=)

Jaa men asså det står ju 10 min med dendär = 600 situps, är det bara utseénde vis,eller e det inte muskelträning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst svar tack, jag e under 15 så går åt helvete att änns försöka komma in  :ermm:

Bara börja springa lite då och då, eller spinningcykel om ni har.

Gör 20 armhävningar, 30 situps (10 raka, 10 åt vänster, 10 åt höger), och 20 tricepssitups per dag, så kommer du sakta men säkert att få muskler, så är du lite mer van när du sen börjar gå på gym när du sen får.

*edit*

Elander: ja, det syns. Men om du får dom på vanligt sätt (situps eller gym), så vänjer sig kroppen. Om du har sån så kan du ha 532534533 magrutor, men din kropp är inte van, och då kan du skada dig och hålla på.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara börja springa lite då och då, eller spinningcykel om ni har.

Gör 20 armhävningar, 30 situps (10 raka, 10 åt vänster, 10 åt höger), och 20 tricepssitups per dag, så kommer du sakta men säkert att få muskler, så är du lite mer van när du sen börjar gå på gym när du sen får.

*edit*

Elander: ja, det syns. Men om du får dom på vanligt sätt (situps eller gym), så vänjer sig kroppen. Om du har sån så kan du ha 532534533 magrutor, men din kropp är inte van, och då kan du skada dig och hålla på.

Men om man säger att man använder den 1 gång om dagen i 2 månader+gör sittups 15 min om dagen,jämnar det ut sig då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maskinen är bra...

Bruce Lee använde en äldre version av den där för att återhämta sig efter en skada, så den funkar.

Fast där var det elektroder istället för ett bälte, men de funka enligt samma princip: elimpulser skickas in i kroppen, och får muskelvävnaden att dra sig samman, som vid ansträngning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...