Jump to content

"Urban Legends" i nästa GTA


Jacker
 Share

Recommended Posts

Dem flesta borde väl känna till myterna om Bigfoot, Leatherface, UFO'n mm i San Andreas. Det mesta är dock falskt, vilket är synd. Det hade ju varit ganska skoj med en Bigfoot som stapplade runt i skogen...

Jag hoppas iallafall på att R* tar vara på alla dessa myter och implanterar något åt det hållet i nästa GTA. Det behöver inte vara just Bigfoot eller Leatherface, men det kan ju vara något annat.

Själv springer man ju fortfarande runt i skogarna i hopp om att få uppleva något "övernaturligt".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde ni snackade om T.I. han album heter också urban legend.

Jaha? Allmänt GTA-snack?! T.I.?! GTA?! Spam?! DUH?! Idiot.

Jag vill gärna se den Leatherface-mördare jag så frenetiskt sökte efter när jag hade nått San Fierro i San Andreas. Eller någon snubbe som åker runt i en Bobcat och har satyg för sig. Tror starkt på att Rockstar klämmer in någonting, åtminstone en referens eller dylikt. T1M3 W1LL T3LL!

- ther is no spoone

teh matryckz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha? Allmänt GTA-snack?! T.I.?! GTA?! Spam?! DUH?! Idiot.

Jag vill gärna se den Leatherface-mördare jag så frenetiskt sökte efter när jag hade nått San Fierro i San Andreas. Eller någon snubbe som åker runt i en Bobcat och har satyg för sig. Tror starkt på att Rockstar klämmer in någonting, åtminstone en referens eller dylikt. T1M3 W1LL T3LL!

- ther is no spoone

teh matryckz

Finns folk som skriver om GTA i allmänt. Duh idiot. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Hade varit jävligt kul faktiskt! Har också tänkt på detta. Jag tror faktiskt att det kommer att bli något liknande I nästa GTA, speciellt med tankte på hur mycket uppmärksamhet bigfoot och leatherface fick I SanAn. Dock så hoppas jag att det ska vara lite mindre än en halv procent att man ser något övernaturligt som tex. bigfoot,leatherface, ufo m.m. så att det blir en stor nyhet på Gtasajten, och förstås andra forum om nån skulle se något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...