Jump to content

Stulet


eliizar
 Share

Recommended Posts

Inte nog för att jag tyckte att mitt liv var nog så jobbigt just nu med skillda föräldrar etc.

Utan nu när jag skulle ut och cykla till min farsa i regnet så hade någon jävel snott min cykel! Ja va kul, föräldrarna min lär ju inte bli så glada och hur fan ska man komma till skolan?

Någon som känner igen sig i situationen eller är jag bara förföljd av otur? !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Bilder

Min cykel har blivit stulen 2 gånger typ.. Men jag hittade den igen..

Farsans Cykel är därimot borta för alltid.. :)

Använd 3 st olika lås till din cykel så blir det nog bra..!

Det är nog lätt när den är stulen >_<

Men anmäl att den är stulen eller vad man nu gör, eller är det en skruttig cykel som snart ramlar ihop?

Du kan ju köpa en gammal kärringcykel för 50-100 spänn och sen köper du en sprayburk med nån konstig färg och sprayar hela cykeln ^_^

Har jag gjort, neongrön :huh: den är fin

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var så att min cyklel var en gammal Asea cykel och den är värd en hel del (för att de görs inte längre) Plus att jag hade fått den av farsan, så han lär inte vara så jävla glad på mig nu.

Helvete!

Hmm... han kan ju inte bli arg på dig om din cykel blivit stulen >_<

Kanske om du hade den stog ute på gatan utan lås, men om du hade den i garaget eller nånting så borde han väll inte bli arg på dig.. eller? Inte ditt fel

Men anmäl att den är stulen, kanske någon som hittar den och lämnar till polisen..

Fick min cykel stulen förut :huh: fast ja fick en ny likadan sen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon snodde min farsas dyra cykel när jag lånade den, Jag hade ställt den på stationen. Han blev inte så glad när jag sa att den var stulen. Men sen några dagar senare såg jag ett fyllo cykla på den, Då följde jag och min kompis efter honom och jag tog tillbaka cyklen och vi gjorde lite annat. Men några dagar senare hade samma jävel snott cyklen igen fast den här gången mitt i natten och dessutom så stod cyklen på våran gård. >_< Jag ska hämnas :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köp ett Abus Granit Power-58-lås till din ev. nya cykel.

Det är mer eller mindre omöjligt att få upp, det går med mycket vilja men då får dem hålla på ett tag. Har själv det låset till min cykel. Det kostar över 1000-lappen men det kan det vara värt. Det är ett U-lås.

Har själv varit med om att oturen har följt efter mig, det är jäkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1000 spänn! fattig student som jag är.

1000 spänn för ett lås för att folk inte kan få ha sina saker ifred >_<

Nej, jag vet att det är dyrt. Men det finns även en försäkring på 3000 kr i låset. Om någon skulle bryta upp låset och det ligger kvar på plats så kan man skicka en låset till abus och få ut 3000kr för det.

Jag håller med dig, samhället är förfärligt. Man kommer snart behöva ha livvakter för sin cykel, ytterdörr samt sig själv. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag vet att det är dyrt. Men det finns även en försäkring på 3000 kr i låset. Om någon skulle bryta upp låset och det ligger kvar på plats så kan man skicka en låset till abus och få ut 3000kr för det.

Jag håller med dig, samhället är förfärligt. Man kommer snart behöva ha livvakter för sin cykel, ytterdörr samt sig själv. :S

Förjävligt om låset inte skulle ligga kvar.

Just nu känns det precis som du skriver, liv vakt skulle man fan behöva >_<

Man borde sätta ut en skitfin cykel där ute sen sitta och vänta på fanskapen som snor och hoppa fram och ta dem på bar gärning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...