JMC Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hur är detta möjligt och vad kommer den här handlar om. Domedagen har ju redan varit. Kommer Terminator säga att det bara var ett förspel, och den riktiga domedagen sker senare? Eller ska Arnold vara en ond Robot och en annan ska rädda någon från han? Va tror ni? LÄNK: http://www.imdb.com/title/tt0438488/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Den kommer handla om kriget mot robotar det avslöjats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Fömodligen kommer den att suga så oerhört, 2an borde ha varit den sista filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 ARNOLD! ARNOLD! Vad fan? Skulle inte Cameron regissera igen? Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Trean var fruktansvärt dålig. Antar att den här kommer bli rätt kass också, tyvärr. Vi får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Den kommer suga så ofantligt mycket att alla som tittar på den kommer att få långa näsor... Och då suger den j*vligt mycket... Trean var sämst pga de överdrivna effekterna man kan göra idag med hjälp utav datorer... TVÅAN ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ord på Körli. Trean sög lika mycket som en ny dammsugare. Tvåan for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Trean sög som Jenna Jameson =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Trean sög som Jenna Jameson =) Skönt, bra, snyggt? Redigerad 4 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Luktar fiasko så som 3:an. 2 äger medan 3:an var en ren kalkon film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Inget värt att se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Skönt, bra, snyggt? Hårt =) Fast hon suger nog jävligt bra... jaja det räcker nu :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Trean va det värsta skit jag sett. det känns som om man kollar på en parodi av filmerna..LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Håller me er här. 3an va riktigt dålig. Va ju bara action på action. Blev för mycket. Trean va det värsta skit jag sett. det känns som om man kollar på en parodi av filmerna..LOL Såg en svensk parodi av T2 för några dagar sedan. Finns på nätet att hemta hem. Heter: Terminator 2 - den svenska tolkningen (parodi).mpeg Och är på en 50Mb. Rätt kul ändå. Redigerad 5 november, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag tycker inte det var något fel på trean, även om de två tidigare filmerna var bättre, dock är jag inget direkt Schwarzenegger-fan heller. :I Ser inte så gärna på hans filmer så jag avstår från fyran så länge jag inte råkar flippa in på den kanal som sänder den filmen om några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Men Arnold ska väl inte va med i 4:an också? Han har väl annat att göra, nu är det politik som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 ARNOLD! ARNOLD! Vad fan? Skulle inte Cameron regissera igen? Meh. Det var tydligen skitsnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Eftersom 3:an sög så fruktansvärt mycket så tror jag att 4:an kommer bli sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts